pldaenfrdeuk

 niedziela 16 czerwca 2019r.   imieniny: Alina, Aneta, Jan, Justyna

Reklama

A A A
0 1 1 1 1 1

W trakcie omawiania projektu uchwały dotyczącego Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2019 - 2030, na ostatniej w 2018 roku sesji Rady Miejskiej pojawił się temat budowy basenu sportowego. W WPF zapisano, że w 2021 roku przenaczy się na ten cel 100 tys. zł. (najprawdopodobniej na dokumentację) i w kolejnych dwóch latach, czyli w 2022 roku 6 mln zł i w 2023 roku także 6 mln zł.

Według radnej Bernardy Lewandowskiej jest to nic innego, jak propaganda wyborcza, o której od lat słyszy, szczególnie właśnie przed wyborami. Podpowiadała, że baseny sportowe są w Choszcznie, Myśliborzu i Gorzowie. Dojazd do tych miejscowości chętnym z ich skorzystania nie nastręcza trudności. - Nie widzę sensu w budowaniu basenu sportowego w Barlinku - podkreślała radna. Zaproponowała, że może zamiast basenu sportowego, skupić się na aqua parku, który przyciągnąłby większe rzesze ludzi. Zadała także jedno pytanie, czy miasto stać na utrzymanie basenu lub aqua parku?

 

REKLAMA

 

Radny Rafał Szczepaniak mówił, że Barlinka nigdy nie będzie stać ani na basen, ani na aqua park. Według niego radni powinni się skupić na plaży miejskiej, która została przejęta od dzierżawcy i wróciła na stan gminy. Tak, aby stała się ona na powrót perełką i przyciągała nie tylko mieszkańców miasta, ale i turystów. 

- Zakończmy raz na zawsze kwestię planów i budowy basenu - mówił radny Romuald Romaniuk. Ja wiem, że gmina Barlinek jest zbyt mała gminą, aby jakikolwiek nowy basen wybudowała i go utrzymała. Dlatego należy usiąść i się zastanowić co dalej? - Tak, aby w tej kadencji, jak najszybciej określić, czy idziemy w kierunku basenu, czy po prostu wykreślamy go i nie robimy nadziei mieszkańcom, że ten basen kiedykolwiek powstanie - podkreślał radny Romaniuk.   

Tyle dyskusji radnych m.in. o basenie sportowym. Uprzedzając pytania naszych czytelników, przypomnijmy, że kilka lat temu były zbierane pieniądze, wśród mieszkańców gminy na budowę basenu. Zostały one przekazane szpitalowi. Czy basen powinien w Barlinku powstać? Czekamy na Państwa głosy w tej sprawie.

js

 

Komentarze  

0 # Guest 2019-01-16 18:37
Ja nie rozumiem dlaczego jest tyle ludzi przeciw. Przecież sport jest najważniejszy. W dzisiejszych czasach mamy problem z otyłością u dzieci. Dojeżdżam z dziećmi na basen do Myśliborza i jakoś widzę tam dużo nastolatków oderwanych od komputerów. Nie upośledzajmy dzieci jeszcze bardziej. Stwórzmy im możliwości. Dlaczego inne gminy- biedniejsze-mogą mieć basen? Oni mogą dopłacać, a my nie? W naszym Barlinku od dawna nie robi się nic dla młodych. Widać to w różnych imprezach organizowanych. Basen już dawno miał być wybudowany. Zbieraliśmy na to pieniądze i walczmy o to!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+3 # Guest 2019-01-14 14:35
Cytuję Guest:
Bujacie w obłokach!
Jak będzie basen, to będziemy z niego korzystać? NIEPRAWDA!
Za wstęp trzeba będzie zapłacić!
Zapracowany rodzic - może od czasu do czasu...
Dziecko na siłę oderwane od komórki - podobnie.
Na klasowy wyjazd dwudniowy za 100 zł nie ma chętnych, bo "dołożę sobie do nowego telefonu" lub "markowych butów", a w programie aquapark i muzeum techniki...
Na temat kijków (bardzo dobrych dla zdrowia) opinie (tych którzy nawet nie spróbowali) są negatywne.
O basenie:
Najpierw trzeba dorosnąć do takiej inwestycji!

Dla osób co potrzebują pilnie rehabilitacji jest SPA w Barlinku, nawet z kriokomorą. Nie jest za darmo. Ile osób korzysta?



Jakoś na paliwo i wyjazd na basen za Barlinek płacimy!! To tu też będziemy płacić jak będzie na miejscu. My chcemy basen, a Pan niech siedzi w domu jak się nie podoba.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+4 # Guest 2019-01-14 14:27
TO OCZYWISTE, ŻE BASEN JEST POTRZEBNY!
To, że basen jest w Gorzowie, Myśliborzu czy Choszcznie, to nie znaczy, że w Barlinku ma nie być. Mieszkańcy już od wielu lat się proszą o basen w naszym mieście. Każdy wyjazd na basen poza miastem wiąże się z dodatkowym czasem oraz kosztami. Nie każdy może sobie pozwolić na takie luksusy, o których mówi Pani Lewandowska. Proszę spojrzeć na innych. Co do plaży, to plaża nigdy nie zastąpi basenu. Z plaży korzystamy tylko w okresie wakacyjnym, a z basenu byśmy mogli cały rok. Nie musi to być aqua park. Pływanie o świetny sport, który nie nudzi, frajda dla dzieci, zabicie czasu dla nastolatków, właściwości zdrowotne dla dorosłych i ludzi w podeszłym wieku. Każdemu z nas jest potrzebny basen. Dosyć już budowania boisk sportowych i ścieżek rowerowych. Zajmijmy się w końcu tym, z czego będą wszyscy korzystali. Wybudujmy basen, z pomocą mieszkańców się uda.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+1 # Guest 2019-01-11 17:50
Jedyny basen jaki możecie mieć to basen w szpitalu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+2 # Guest 2019-01-11 11:39
Może kiedyś tak bedzie. Dzis zarezerwujmy teren i tyle.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+1 # Guest 2019-01-10 18:47
Basen jak najbardziej potrzebny ale wymaga to przede wszystkim dobrego PROJEKTU. -dł 25m, max 8 torów. - basen płytki na aquaerobic. -i dla maluchów. - 1 zjeżdżalnia, 2 sauny, 2 jakuzzi i tyle. Ewentualnie trampoliny jak w Schneverdingen. Bez okazałych trybun i powierzchni nieużywanej do ogrzania jak w choszcznie - absurd! Słowianka w Gorzowie bodajże dopiero po 10 latach nie przynosiła strat (a mają prawie 10x więcej mieszkańców). Nasza Plaża piękna ale nie jesteśmy w Saint Tropez że 200 dni w roku upał;) Obecnie lato to 2-3 tygodnie upałów (chociaż w tym roku było wyjątkowo upalnie). Co nie zmienia faktu, że basen jest potrzebny!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+4 # Guest 2019-01-10 16:41
Cytuję Guest:
Miasto ogłosiło konkurs na dyrektora Barlineckiej plaży miejskiej

chyba konserwatora
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+4 # Guest 2019-01-10 14:25
Cytuję Guest:
Urodziłem się kilkanaście lat później niż Krzysztof, lat 55, ale w 100% się z nim zgadzam. Wyjście na basen w Barlinku (gdyby był) przy założonym 45 min. pływaniu to ok. 1,5 godz. Wycieczka na basen do Gorzowa, Choszczna czy Myśliborza to minimum 3 godz. + samochód i paliwo. O wiele łatwiej jest się zmobilizować do wyjścia w Barlinku na basen niż do tracenia dwukrotnie większej ilości czasu, którego zwykle nie mamy za wiele i wydawania 2-3x tyle gotówki przez dodatkowe koszty. W Barlinku, moje dziecko mogłoby się wybrać na basen samo, albo w ramach zajęć szkolnych. Do miast ościennych muszę je dowieźć sam (extra koszty) i mieć na to czas.
Natomiast w kwestii kosztów utrzymania, do tego co napisał Krzysztof, dodałbym jeszcze SZKOŁY i SŁUŻBĘ ZDROWIA - też nie przynoszą dochodu finansowego, ale je utrzymujemy z innych powodów. BASEN to też poszerzenie oferty szkolnej, profilaktyka zdrowotna czy wspaniałe narzędzie do rehabilitacji zdrowotnej!!!

Szkoły i służba zdrowia są dużo tańsze niż basen.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+9 # Guest 2019-01-10 11:19
Cytuję Guest:
A co w Barlinku jest takiego żeby dawało jaka kolwiek radość podczas okresu zimowego nawet niema gdzie pujsc bo wszystko z godziną 22 jest zamykane aquapark brzydal by się mieszkańca poco mamy dojeżdżać jak możemy mieć swój basen a w spalonym netto można zrobić hale sportowa tak jak kiedyś to miało miejsce chociaż by sekcje boksu lub innych dyscyplin sportowych jest dużo pomysłów tylko trzeba chęci a nasi radni tylko dyskutują gledza i objecują a nic nie robją dlatego młodzież wluczy się po parkach i z braku zajęć dewsatuja co popadnie tak więc drodzy radni niema co gledziic tylko brać się do roboty i myśleć nad rozwojem naszego ukochanego Barlinka


Myślę że wszystkim tu obecnym sprawi radość jeśli przejdziesz się do biblioteki i wypożyczysz słownik ortograficzny.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
0 # Guest 2019-01-10 10:37
Cytuję Guest:
Miasto ogłosiło konkurs na dyrektora Barlineckiej plaży miejskiej



gdzie?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-4 # Guest 2019-01-10 09:50
Miasto ogłosiło konkurs na dyrektora Barlineckiej plaży miejskiej
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+10 # Guest 2019-01-10 06:08
Bujacie w obłokach!
Jak będzie basen, to będziemy z niego korzystać? NIEPRAWDA!
Za wstęp trzeba będzie zapłacić!
Zapracowany rodzic - może od czasu do czasu...
Dziecko na siłę oderwane od komórki - podobnie.
Na klasowy wyjazd dwudniowy za 100 zł nie ma chętnych, bo "dołożę sobie do nowego telefonu" lub "markowych butów", a w programie aquapark i muzeum techniki...
Na temat kijków (bardzo dobrych dla zdrowia) opinie (tych którzy nawet nie spróbowali) są negatywne.
O basenie:
Najpierw trzeba dorosnąć do takiej inwestycji!

Dla osób co potrzebują pilnie rehabilitacji jest SPA w Barlinku, nawet z kriokomorą. Nie jest za darmo. Ile osób korzysta?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+6 # Guest 2019-01-09 21:32
Cytuję Guest:
W takim razie niech włodarze miasta już podniosą tym wszystkim co są za basenem podatki i dodadza kartkę z napisem, że to na basen i jego utrzymanie... zobaczymy czy beda tak chetni do placenia....

Już dwa razy zbierano składki na basen.
Jeżeli coś jest praktycznie nierealne, to po co obiecać, jak burmistrz obiecał. - Może już zaczyna akcję na trzecią kadencję i dlatego piszczą o jakimś roku 2021 ... 2023 a i zapewne na 2024 się zaciągnie.

- "... to tylko polityka, to nic z uczciwością nie ma wspólnego ..." - Czerepach "Ranczo"
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+5 # Guest 2019-01-09 20:35
W takim razie niech włodarze miasta już podniosą tym wszystkim co są za basenem podatki i dodadza kartkę z napisem, że to na basen i jego utrzymanie... zobaczymy czy beda tak chetni do placenia....
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+3 # Guest 2019-01-09 17:30
Cytuję Guest:
Nauka pływania na plaży? Pogratulować... Ile to kosztuje... Trzeba policzyć a nie gdybać. Może rzeczywiście, taniej byłoby fundować każdemu chętnemu dziecku dwuletni kurs na basenie w Myśliborzu? Oczywiście z dojazdem i opieką...

A rodzicom do tego raz w tygodniu masaż w Szczecinie i pół litra do obiadu!
Niestety, ale (chyba) większość komentarzy tutaj ukazuje nie tyle brak pieniędzy w gminie, co biedę umysłową. Porównanie basenu do policji czy służby zdrowia to już jest w ogóle kuriozum, którego z przyzwoitości nie będę nazywał po imieniu.
Obawiam się, że to jest choroba nieuleczalna, dlatego również popieram zbudowanie nawet 3 basenów, do tego galerii handlowej, lotniska i co tam kto sobie jeszcze życzy - to musi po prostu wszystko pierdyknąć i się zawalić, żeby ludzie zaczęli używać głowy do myślenia :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-1 # Guest 2019-01-09 16:41
Nie budowac żadnych małych basenów jak coś robić to porządnie.Wybudować ładny duży aqapark wraz z lodowiskiem i temat w końcu będzie zamknięty i proszę nie wciskać kitu że Barlinka nie stać ponieważ to są poprostu wygodne wymówki są dotacje unijne jest panstwo polskie jest gmina.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+2 # TBM58 2019-01-09 10:44
Barlinek jak i Pyrzyce leży na terenie zasobnym w wody geotermalne.W Pyrzycach mozna to i u nas trzeba spróbować.Kilka odwiertów próbnych załatwi sprawę.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+15 # Guest 2019-01-09 07:18
Basen fajna sprawa, ale musiałaby to być surowa konstrukcja żelbetonowa, inaczej wzorem nowo powstałych atrakcji zaraz by ktoś coś urwał, złamał lub podpalił. Jak się patrzy na zachowanie ludzi w Barlinku to się człowiek zastanawia co poszło nie tak :) niby miliony lat ewolucji, a u niektórych efektów brak
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+4 # Guest 2019-01-09 06:48
Urodziłem się kilkanaście lat później niż Krzysztof, lat 55, ale w 100% się z nim zgadzam. Wyjście na basen w Barlinku (gdyby był) przy założonym 45 min. pływaniu to ok. 1,5 godz. Wycieczka na basen do Gorzowa, Choszczna czy Myśliborza to minimum 3 godz. + samochód i paliwo. O wiele łatwiej jest się zmobilizować do wyjścia w Barlinku na basen niż do tracenia dwukrotnie większej ilości czasu, którego zwykle nie mamy za wiele i wydawania 2-3x tyle gotówki przez dodatkowe koszty. W Barlinku, moje dziecko mogłoby się wybrać na basen samo, albo w ramach zajęć szkolnych. Do miast ościennych muszę je dowieźć sam (extra koszty) i mieć na to czas.
Natomiast w kwestii kosztów utrzymania, do tego co napisał Krzysztof, dodałbym jeszcze SZKOŁY i SŁUŻBĘ ZDROWIA - też nie przynoszą dochodu finansowego, ale je utrzymujemy z innych powodów. BASEN to też poszerzenie oferty szkolnej, profilaktyka zdrowotna czy wspaniałe narzędzie do rehabilitacji zdrowotnej!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+23 # Guest 2019-01-08 21:14
Krzysztof lat 55.
Urodziłem się w Barlinku, dzieciństwo spędziłem 50 metrów od naszego ładnego Barlineckiego Jeziora. W dzieciństwie w sezonie letnim często chodziliśmy na plażę na piechotkę i na boso. W naszej,Perełce" żyły raki które były odszukiwane pod kamieniami. Które jedliśmy oczywiście ugotowane. W chłodniejsze dni w lato chodziliśmy na jagody (nikt nie myślał o kleszczach), chodziliśmy na grzyby. Codziennością były zabawy na podwórku i w okolicy jeziora. Były to inne czasy dla dzieci niż obecne. Sami wiemy jak dzieci obecnie spędzają w wolnym czasie. Mamy XXI wiek. Podejście jest inne. Aby nasze życie było jak najdłuższe i zdrowe musimy się aktywnie poruszać. My sami pracujemy na swoje zdrowie, to jak się odżywiamy, co jemy i jaką mamy aktywność. DLATEGO JESTEM PRZECIW tym osobom co w komentarzach określili się przeciw powstaniu basenu czy AQUA PARKU. Takie miasteczka jak Myślibórz, Choszczno mają. Jestem PRZECIW tym co mówią że Takie obiekty generują straty. Ludzie tak ma być. A czy Urzędy, czy Policja, czy Służba Zdrowia, czy Wojsko, czy Sejm, czy inne instytucje państwowe zasilane naszymi pieniędzmi z BUDŻETU NARODOWEGO przynoszą jakieś ZYSKI???? One wszystkie są utrzymywane za nasze podatki!! Ludzie przecież taki basen czy AQUA PARK jest dla nas wszystkich dostępny przez cały rok przez 12 miesięcy a nie jak nasza plaż przez 2 miesiące! Jestem ZA zbudowaniem w naszym Barlinku ładnego AQUA PARKU z Basenem 50 metrowym. Z dostępnym również do nauki pływania dla dzieci i dorosłych. Wybijcie sobie z głowy jazdę do innych miast na baseny. Spalacie paliwo, jest zagrożenie wypadkiem i strata czasu. Dążmy do jak najszybszego wybudowania u nas w Barlinku obiektu rekreacyjno-sportowego jak najszybciej. Włodarze naszego miasta pokazali że można budować za unijne pieniądze trasy rowerowe, drogi i inne projekty. I miejmy nadzieję że nasz burmistrz znajdzie rozwiązanie mimo że nie jest takie łatwe. Proszę wszystkich o lajki ZA. Tym sposobem pokażemy włodarzom naszego miasta o naszych oczekiwaniach.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-3 # Guest 2019-01-08 20:54
Jak ktoś chce, aby to miasto zbankrutowało to prosze bardzo, niech sobie głosuje za basenem.

W Barlinku brakuje zycia, ale basen jest złym rozwiązaniem ze względu na koszta, a imprezy są złym rozwiązaniem ze względu na hałas, szanujmy się.

Jest tyle tanszych, kompromisowych sposobów (małe centrum rozrywki z rzutkami, kręglami, automatami do gier, bar z planszowkami, potancowki, bar speed dating, jakieś małe centrum dla młodzieży, w którym mogłaby coś demolować) a w tym wszystkim ceny powinny być niskie, aby ktoś z najniższą krajową mógł sobie przyjść i się odprężyć (miasto może dopłacać, a w basenie dopłacałoby więcej).
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+2 # Tedeusz 2019-01-08 20:19
Cytuję Guest:
A ja, a ja, a ja bym chciał by było duże centrum handlowe by mieć gdzie niedzielę spędzać.... czy da rade spełnić moj postulat?

Poczekaj, aż wyburzą Barole i postawią mała Galerie, ale zanim to powstanie to Niedzieli tam raczej nie spędzisz, no chyba, że się "władza" na Wiejskiej zmieni;)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+1 # Guest 2019-01-08 20:02
Nie wierzę, że sa ludzie, którzy wierzą, że basen w Barlinku to dobry pomysł. Roszczeniowe pokolenie 500+ sobie wymyśliło, że chce basen. Tu i teraz. Nikt nie pomyśli w przód. Tak jak ktoś pisał wcześniej o basenie w Gorzowie, tak samo ja poprę te słowa, basen nawet w Gorzowie jest skarbonką bez dna w którą trzeba ładować kupę siana, a co dopiero w Barlinku. Zejdźcie na ziemię, jest dużo innych rzeczy w które można inwestować z powodzeniem. Basen to zbyt duże buty na barlineckie stopy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
0 # Guest 2019-01-08 20:00
Cytuję Guest:
A ja, a ja, a ja bym chciał by było duże centrum handlowe by mieć gdzie niedzielę spędzać.... czy da rade spełnić moj postulat?

Tak.... jak sama staniesz za ladą, a my w tym czasie pójdziemy z rodzinami do kościoła,zjemy obiad i pójdziemy na spacer.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-5 # Guest 2019-01-08 18:27
A ja, a ja, a ja bym chciał by było duże centrum handlowe by mieć gdzie niedzielę spędzać.... czy da rade spełnić moj postulat?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+12 # Guest 2019-01-08 18:10
Dzisiaj Kostrzyn n/O ogłosił przetarg na budowę krytej pływalni (basen pływacki , basen rekreacyjny, zjeżdżalnia). Jestem ciekawy czy mają więcej kasy od Barlinka? W moim mniemaniu po prostu myślą i działają dla dobra mieszkańców. Wiecznie pieniędzy unijnych nie będzie!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+14 # Guest 2019-01-08 17:20
Jak ostatnio bylem w Barlinku to po raz kolejny przedzieralem się przez tony wodorostow na prawdziwce. Zamiast myslec o Durnotach w stylu Basen (bedzie trzeba dopłacać do niego ok 2 mln. rocznie). Zacznijcie dbac o nasze perełki - Plaże Miejską!!!!
*** propozycji należy sie wystrzegać.
Pozdr Robert
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+13 # Guest 2019-01-08 17:12
Cytuję Guest:
Może latem korzystajmy z naszej cudownej plaży a w okresie zimowym gmina niech zorganizuje grupowe wyjazdy na basen i lodowisko do Gorzowa oczywiście za częściową opłatą na pewno znajdą się chętni ...ja się piszę..

W domach po 2 auta czasami a ty wyjazdy na basen chcesz? Bilet 2 godzinny 18 zł plus autobus ok 10 zł.. I nie trzeba nic finansować.. Ludzie na to 500 plus dali żeby jeszcze gmina dokładała do wyjazdu na basen.. Przesada. Sorry ale to nie z moich podatków!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-5 # Guest 2019-01-08 14:02
A może by tak wybudować basen (mini aquapark) przy plaży i jakiś porządny pensjonat. Wówczas byłby całoroczny obiekt, który mógł by na siebie zarabiać. Takich obiektów jest jak na lekarstwo w tej części kraju.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-2 # Guest 2019-01-08 13:31
Cytuję Guest:
Basen, lodowisko i lotnisko :-)

Idźmy dalej, poproszę rollercoaster!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-8 # Guest 2019-01-08 12:17
Nauka pływania na plaży? Pogratulować... Ile to kosztuje... Trzeba policzyć a nie gdybać. Może rzeczywiście, taniej byłoby fundować każdemu chętnemu dziecku dwuletni kurs na basenie w Myśliborzu? Oczywiście z dojazdem i opieką...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+14 # Guest 2019-01-08 11:55
Proponuję zaadaptować tę ruinę potartaczną, koło spalonego Netto na halę wspinaczkową i bouldering. Idealnie się nadaje, mury zdrowe. W budynku mogłyby powstać również sauny. Koszty takiej inwestycji i koszty utrzymania nie są duże. Moim zdaniem to lepszy pomysł niż basen,za granicą takie hale cieszą się dużym powodzeniem, również w Polsce buduje się ich coraz więcej, bo są chętni do uprawiania tego sportu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+9 # Guest 2019-01-08 11:29
Cytuję Guest:
Jedna z najbogatszych gmin w województwie a radni skomlą , że nie stać nas na basen. Wstyd i hańba! Ja rozumiem , że nie stać nas na wyrzucanie pieniędzy w błoto np. jak diety radnych i dopłata do budowy średnicówki , ale basen? Jak szanowni radni twierdzą ,że utrzymanie basenu jest takie drogie to niech uchwalą sfinansowanie każdemu uczniowi naszej gminy chociażby raz w tygodniu w ramach zajęć WF wyjazd na basen. Przecież tutaj chodzi o zdrowie naszych pociech!

Kraina mlekiem i miodem płynąca :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+40 # Guest 2019-01-08 06:10
Mało które pojedzie, nawet na wf-ach nie ćwiczą tylko objadają się chipsami.
Ludzie, zacznijcie od podstaw, bo bujanie w obłokach przyszłości nie ma.

Basen dla Technikum miał kiedyś powstać przy szkole, powstał Orlik. W jakich godzinach jest otwarty? Czy boisko na GT i sala są dostępne? Gdzie mogę porzucać do kosza np. o godzinie 19? A może pograć w tenisa stołowego?
Puste gadanie o sporcie to hipokryzja. Otwórzcie sale dla ludzi!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+26 # Guest 2019-01-08 05:55
W Pełczycach że srodkow z UE zbudowali piękne miejsce tak- plaża, pomost, miejsce do zabaw dla dzieci, miejsca do grilowania i odpoczynku z darmowym internetem itd... i nawet wejscie za darmo. Czy my w Barlinku też tak nie możemy mieć?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+17 # Guest 2019-01-08 00:53
Wszystko można wyliczyć.Czy miasto może zlecić wykonanie takiej analizy i skończy się wreszcie raz na zawsze latami trwająca dyskusja o basenie w Barlinku
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+25 # Guest 2019-01-07 22:48
chodzi o zdrowie naszych pociech.
wyłącz im komputer i zobaczysz jaki zdrowe będą ;) popieram odnowienie plaży miejskiej
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-10 # Guest 2019-01-07 20:53
Jedna z najbogatszych gmin w województwie a radni skomlą , że nie stać nas na basen. Wstyd i hańba! Ja rozumiem , że nie stać nas na wyrzucanie pieniędzy w błoto np. jak diety radnych i dopłata do budowy średnicówki , ale basen? Jak szanowni radni twierdzą ,że utrzymanie basenu jest takie drogie to niech uchwalą sfinansowanie każdemu uczniowi naszej gminy chociażby raz w tygodniu w ramach zajęć WF wyjazd na basen. Przecież tutaj chodzi o zdrowie naszych pociech!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-9 # Guest 2019-01-07 18:42
Basen - faktycznie drogi interes, ale już lodowisko nawet nieduże to mogłoby zimą działać...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+21 # Guest 2019-01-07 17:25
Najpierw niech skończą średnicówkę, bo od miesiąca nikogo tu nie ma
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+12 # Guest 2019-01-07 17:23
Może latem korzystajmy z naszej cudownej plaży a w okresie zimowym gmina niech zorganizuje grupowe wyjazdy na basen i lodowisko do Gorzowa oczywiście za częściową opłatą na pewno znajdą się chętni ...ja się piszę..
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+40 # Guest 2019-01-07 16:39
-trzeba mierzyć siły na zamiary! basen w Barlinku to utopia! Renowacja,odnowienie i doprowadzenie plaży do przyzwoitych standardów/kawiarnia,potańcówki/ będzie dla mieszkańców większą korzyścią.Moim skromnym zdaniem.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-17 # Guest 2019-01-07 16:35
A może by tak w końcu gaz do Rychnowa poprowadzić panie Romaniuk???
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+15 # Guest 2019-01-07 16:00
Baseny w barlinku tylko w szpitalu... Dla każdego...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+34 # Guest 2019-01-07 15:54
Tak jest radny Szczepaniak ma rację powinnyśmy skupić się na plaży miejskiej i terenie wokuł plaży bo wyglada to jak slamsy A kiedyś była perełką Barlinka
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+36 # Guest 2019-01-07 15:25
Ludzie dajcie spokój, budowa budową ale nie utrzymamy basenu, czy macie pojęcie jakie to koszta?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+9 # Guest 2019-01-07 13:38
Basen, lodowisko i lotnisko :-)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+16 # Guest 2019-01-07 13:20
Dziwna sprawa z basenem. Przecież to radni mogą i powinni stymulować nowe inicjatywy , a rola Burmistrza i jego służb jest racjonalizacja pomysłów i określenie czy Barlinek stać. U nas odwrotnie Burmistrz mówi o pomysłach a radni tłumacza dlaczego nie mozna ich realizowac no totalne niezrozumienie albo brak podstawowej wiedzy ekonomicznej.. Myśle , że czas skończyć z pomysłami z księżyca a czas zająć się tym co poważne a więc : likwidacja pieców na wegiel , czystością powietrza, czystością miasta , i przypilnowć aby do inwestycji nie trzeba dopłacac milionów jak do obwodnicy. Wydaje się tyle ile sie ma
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+33 # Guest 2019-01-07 13:09
dajcie spokój z tym basenem. Ogarnąć plażę i będzie git. My nie Bełchatów żebyśmy nie mieli na co kasy wywalać a potrzeb jest mnóstwo
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+36 # Guest 2019-01-07 12:22
Moim zdaniem doprowadzenie plaży do porządku jak i terenu wokół niej będzie dużo tańsze i przyniesie większe korzyści mieszkańcom i turystom.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-6 # Guest 2019-01-07 12:04
dlatego jak się jest na miejscu kupuje się karnet miesięczny a nie jednorazowe wejście
miasto dopłaca do każdej ścieżki rowerowej, każdego chodnika, orlika - zdrowie jest najważniejsze
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+6 # Guest 2019-01-07 11:57
Bo kiedyś czymś normalnym było działanie - dzisiaj najważniejsze jest gadanie. Jeżeli do WPF wpisano basen i kwoty planowane, to do roboty. Wtedy właśnie ( w tej robocie) potrzebuję pana Romaniuka, aby jako szef komisji budżetowej powiedział, że np nie stać nas na 1 milion 880 tys złotych rocznie na dopłaty na utrzymanie basenu. I również to chcę usłyszeć z Jego usteczek, że aby nas było stać, to należy: obciąć diety, skasować dopłaty do szpitala, sprzedać PGK, zrównać z ziemią Gęsiarkę i coś tam jeszcze... Wówczas zrozumiem, że tak powiedział gość, co zna się na budżecie i wie co to społeczna złotówka. No więc, do roboty.
I nie mieszać plaży z basenem. No, chyba, że po sezonie
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+41 # Guest 2019-01-07 11:51
Prawda jest taka że nie stać naszej gminy na utrzymanie kompleksu basenowego. Są to ogromne koszty utrzymania. Przykładowo rodzina 2+2 wizyta dwu-trzygodzinna na basenie to koszt około 100 zł pytanie:Ile razy w miesiącu rodzina skorzysta z wizyty na basenie?Przypuszczam ,że miasto dopłacałoby do interesu a w skali roku to ogromne pieniądze
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-8 # Guest 2019-01-07 11:42
A co w Barlinku jest takiego żeby dawało jaka kolwiek radość podczas okresu zimowego nawet niema gdzie pujsc bo wszystko z godziną 22 jest zamykane aquapark brzydal by się mieszkańca poco mamy dojeżdżać jak możemy mieć swój basen a w spalonym netto można zrobić hale sportowa tak jak kiedyś to miało miejsce chociaż by sekcje boksu lub innych dyscyplin sportowych jest dużo pomysłów tylko trzeba chęci a nasi radni tylko dyskutują gledza i objecują a nic nie robją dlatego młodzież wluczy się po parkach i z braku zajęć dewsatuja co popadnie tak więc drodzy radni niema co gledziic tylko brać się do roboty i myśleć nad rozwojem naszego ukochanego Barlinka
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+29 # Guest 2019-01-07 11:37
Tak, już widzę jak do Barlinka w zimie zjeżdżają turyści żeby popluskać się w basenie... Zejdź na ziemię, taki basen nie jest tu nikomu potrzebny.
Nawet w takim Gorzowie mimo różnych imprez i przepełnionych torów pływackich do basenu trzeba dopłacać spore pieniądze. Niech te pieniądze zostaną zainwestowane w infrastrukturę nad jeziorem albo organizacje imprez które rzeczywiście przyciągną ludzi do Barlinka. Basen nam tego nie da
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-37 # Guest 2019-01-07 11:20
oczywiscie ze powinien powstac basen !!
barlinek jest miasteczkiem turystycznym ktoremu brakuje jesienno-zimowych atrakcji wiec basen lub aqua park jak najbardziej wskazane,
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi

Dodaj komentarz

Wpisy wulgarne, zawierające kłótnie (tzw. trolling), obsceniczne czy obrażające innych komentatorów i naruszające podstawowe zasady netykiety (np. pisane DUŻYMI LITERAMI), nie będą publikowane. Zapraszamy do kulturalnej dyskusji. Nie odpowiadamy na anonimowe komentarze. Nie publikujemy komentarzy z błędami ortograficznymi. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Rejestracja jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu.

Kod antyspamowy
Odśwież