Serwis informacyjny mieszkańców Barlinka i okolic

 

BORNE FURNITURE Sp. z o.o.

 

SEWD Centrum Drewna

 BORNE FURNITURE Sp. z o.o.

 SEWD Centrum Drewna


 piątek 19 kwietnia 2024r.   imieniny: Adolf, Adolfa, Adolfina, Alf

Reklama

A A A

Od pewnego czasu na parkingu sklepu LIDL obowiązują opłaty za parkowanie. W tym celu ustawiono tam dwa parkomaty. Pierwsza godzina jest darmowa, za kolejne trzeba płacić w zależności od czasu postoju. W związku z opłatami coraz więcej naszych czytelników informuje nas o nakazach zapłaty 95 zł za brak biletu za pierwszą darmową godzinę postoju.

Bilet powinien być pozostawiony w widocznym miejscu, w samochodzie. Tak, aby osoba kontrolująca nie miała trudności w jego odczytaniu. I tutaj najczęściej dochodzi do nieporozumień. Jeden z naszych czytelników pisze m.in.

Robiłem zakupy w sklepie Lidl. Przyjechałem samochodem na parking. Przy samym sklepie parking jest zawsze zajęty, więc trzeba zaparkować gdzieś w samym końcu. No i tu pojawia się mały problem. Parkomaty są na wysokości sklepu. Parkując auto w przeciwnym końcu trzeba iść po bilet i wracać się z powrotem, aby bilecik włożyć za szybę auta. A więc wziąłem ów bilet no i wszedłem do sklepu. Niestety nie wróciłem do samochodu, aby go włożyć za szybę. No i zostałem upolowany przez kogoś, kto pilnuje interesu firmy parkingowej. Nie było mnie dwadzieścia minut. Po powrocie był bilecik, który informował mnie, że muszę zapłacić karę 95 zł za parking... I teraz pojawił się problem, jak anulować temat? Trzeba wejść na stronę firmy parkingowej zrobić skan dowodu rejestracyjnego auta z moimi danymi, włącznie z adresem zamieszkania, bileciku z parkomatu, paragonu ze sklepu. Firma ma 30 dni na rozpatrzenie sprawy. Myślę że takie problemy miało wielu. A może ten ktoś kto wystawia kary na parkingu mógłby po prostu po wyjaśnieniu sprawy anulować karę? No i te parkomaty Może sklep Lidl mógłby zainteresować się tym gdzie parkomaty są ustawiane. Przecież chyba chodzi o to, aby ułatwiać klientom życie. Sklep chwali się że jest przyjazny dla ludzi.

REKLAMA

Tyle czytelnik. O parkomaty w Barlinku, zapytaliśmy w biurze prasowym LIDL Polska.

Informujemy, że wszystkie parkingi przed sklepami Lidla są bezpłatne dla naszych klientów na czas dokonywania zakupów. Wybrane spośród naszych parkingów wyposażone są w systemy parkingowe, które chronią przed nieuprawnionym korzystaniem z miejsc postojowych, jednak i tam parkowanie jest bezpłatne pod warunkiem pobrania z parkomatu i umieszczenia za szybą darmowego biletu. Chcielibyśmy podkreślić, że stosujemy to rozwiązanie tylko w przypadku, gdy istnieje realny problem z parkowaniem sygnalizowany przez naszych klientów. Na terenie każdego parkingu umieszczony jest regulamin informujący o zasadach korzystania z tego terenu. Zgodnie z regulaminem, podstawą prawną korzystania z parkingu jest zawarcie umowy najmu miejsca parkingowego. Regulamin stanowi treść umowy najmu miejsca parkingowego. Do zawarcia umowy dochodzi poprzez wjazd i zaparkowanie pojazdu na terenie parkingu. Umowa jest odpłatna, a zatem każdy korzystający z parkingu zobowiązany jest do uiszczenia z tego tytułu opłaty w wysokości wskazanej w regulaminie. W razie nieuiszczenia opłaty właścicielowi pojazdu może zostać naliczona opłata dodatkowa. Zgodność z przepisami prawa jest podstawą działalności firmy Lidl Polska. Ochrona danych osobowych jest dla nas bardzo ważna. Parkingi obsługiwane są przez zewnętrzne firmy, które wybierane są przez nas z należytą starannością.

js

Komentarze

-2

Guest

Biletomat powinien stać na wjeździe na obszerny parking, a nie przy drzwiach do sklepu. Nie każdy wygrał nogi na loterii żeby lecieć z końca parkingu po bilet. A już branie biletów przez osoby niepełnosprawne stające na niebieskiej kopercie to już kompletna bzdura. Trochę szacunku - dla niektórych taki spacer, zwłaszcza zimą to nie lada wyczyn.

Guest

Jestem spokojnym opanowanym obywatelem i wezwanie do zapłaty (zostało po reklamacji anulowane) to super sposób na to by zrazić do siebie klientów. Choćby oferowali produkty za darmo, już więcej moja noga nie wejdzie do sklepów LIDL po tym jak zostałem potraktowany. Ciekaw jestem ilu takich jak ja podziękuje im za zakupy - widać nie zależy im na kasie. PZU też już straciło mnie na zawsze jako klienta - choć zostawiałem u nich co roku kilka tysięcy zł. - choć nie ze względu na parking .

Guest

Witam przyjechałem do Ustronia w Beskidzie Śląskim pierwszy raz i postanowiłem zrobić zakupy w Lidlu ,wychodząc z sklepu zauważyłem że mam wezwanie do zapłaty 95zł .Pan który wystawił wezwanie pospieszne schował się nie dając żadnej możliwości wytłumaczenia się .a chcę powiedzieć że robiąc zakupy w sklepach Lidl pierwszy raz spotkałem się z opłatą parkingową. Chyba podziękuję Lidlowi za robienie u nich zakupów.
+6

Guest

Moja noga też w Lidlu Stalowa Wola nie przestąpi progu. Parkomat przy samych drzwiach, a samochód daleko,więc wziąłem bilet ze sobą. Niech zrobią szlaban,wtedy każdy zostawi w samochodzie. Zrobiłem zakupy za całe 325 zł,a po wyjściu niespodzianka ,95 zł i pan stojący i fotografujący auto,bardzo niemiły w dodatku. Za co95 zł? Dodatek za kasę,którą zostawiłem?Nigdy więcej zakupów w Lidlu.Nie szanują klientów,paragon jest wyznacznikiem,czy przyjechałem postawić samochód, czy na zakupy. Żenada. Omijajcie Lidl z daleka.
+6

Guest

No ale są jeszcze inne sklepy. Ja nie dostałem karteczki z opłatą czy też wezwana na 95 zł bo jak tylko zobaczyłem o co biega to przestałem podjeżdżać do tego sklepu bryką. Prawdziwe zakupy robię gdzie indziej. W sklepie na L najwyżej wejdę z nogi po bułkę i kefir w przerwie śniadaniowej. Trzeba też zrozumieć ludzi którzy prowadzą ten biznes. Może chcą być sklepem sieciowym dla pieszych?
+6

Guest

Witam. Dzisiaj 15.01.2022 w Legnicy też otrzymałam opłatę dodatkową w prezencie za zakupy zrobione w Lidlu. Wiem że pobiera się tam bilety a nawet więcej, mam kartę parkingową Lidla do wkładania za szybę. Tylko że zapomniałam ją pozostawić. Problem jest taki że nie ma już możliwości odwołania się poprzez okazanie firmie parkingowej dowodu zrobienia zakupów. I to jest skandaliczne. Taka sytuacja ma przecież prawo się powtórzyć. I za każdym razem będę dopłacała stówę? Podobnie jak inni oszukani klienci rezygnuję z zakupów w tej sieci.
+15

Guest

Dzień dobry, W dniu dzisiejszym tj. 15.11.2021 r w godz.11.20 do 11.40 zaparkowałem na parkingu przy Lidlu w Poznaniu ul Szymanowskiego 13, zrobiłem zakupy, które robię tutaj od kilku lat jak tylko powstał sklep. Mieszkam w pobliżu. To fakt zapomniałem pobrać biletu. Po zrobieniu zakupów za kwotę 637,60 zł dostałem w nagrodę mandat za 95,zł. Ok od dzisiaj robię zakupy w Biedronce...tak straciliście wieloletniego klienta. Żegnaj Lidlu
+8

Guest

to ostatnie zakupy w lidlu w Zielonej Górze. teraz wiem że lidl nie ma parkingu dla klientów tylko parking z bezpłatną godziną parkowania pod warunkiem umieszczenia darmowego biletu za szybą. Proponuje więc zbierzmy sto aut i pojedźmy tam na cały dzień. stańmy weźmy bilecik a z a godzinkę kolejny i tak cały dzień. przecież nie musimy robić zakupów bo to nie parking na zakupy przecież jest.

Dodaj komentarz


Wpisy wulgarne, zawierające błędy ortograficzne, hejt, kłótnie, obsceniczne czy obrażające innych komentatorów i naruszające podstawowe zasady netykiety (np. pisane DUŻYMI LITERAMI), nie będą publikowane. Zapraszamy do kulturalnej dyskusji. Nie odpowiadamy na anonimowe komentarze. Zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj? Napisz do nas redakcja@barlinek24.pl lub użyj przycisku "Zgłoś administratorowi". Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Redakcja nie odpowiada za treść komentarzy. Prosimy nie podpisywać anonimowych komentarzy z imienia i nazwiska. Regulamin komentarzy.

Twój komentarz nie został opublikowany? Skorzystaj z fb i komentuj pod postem na naszym profilu B24.

Kod antyspamowy
Odśwież