pldaenfrdeuk

 

 


 czwartek 6 maja 2021r.   imieniny: Benedykta, Benita, Dytrych

Reklama

Auto Serwis Barlinek

Kasacja pojazdów Barlinek

Gomex Krzysztof Goryński

A A A
4.1 1 1 1 1 1 Ocena 4.10 (10)

Od pewnego czasu na parkingu sklepu LIDL obowiązują opłaty za parkowanie. W tym celu ustawiono tam dwa parkomaty. Pierwsza godzina jest darmowa, za kolejne trzeba płacić w zależności od czasu postoju. W związku z opłatami coraz więcej naszych czytelników informuje nas o nakazach zapłaty 95 zł za brak biletu za pierwszą darmową godzinę postoju.

Bilet powinien być pozostawiony w widocznym miejscu, w samochodzie. Tak, aby osoba kontrolująca nie miała trudności w jego odczytaniu. I tutaj najczęściej dochodzi do nieporozumień. Jeden z naszych czytelników pisze m.in.

Robiłem zakupy w sklepie Lidl. Przyjechałem samochodem na parking. Przy samym sklepie parking jest zawsze zajęty, więc trzeba zaparkować gdzieś w samym końcu. No i tu pojawia się mały problem. Parkomaty są na wysokości sklepu. Parkując auto w przeciwnym końcu trzeba iść po bilet i wracać się z powrotem, aby bilecik włożyć za szybę auta. A więc wziąłem ów bilet no i wszedłem do sklepu. Niestety nie wróciłem do samochodu, aby go włożyć za szybę. No i zostałem upolowany przez kogoś, kto pilnuje interesu firmy parkingowej. Nie było mnie dwadzieścia minut. Po powrocie był bilecik, który informował mnie, że muszę zapłacić karę 95 zł za parking... I teraz pojawił się problem, jak anulować temat? Trzeba wejść na stronę firmy parkingowej zrobić skan dowodu rejestracyjnego auta z moimi danymi, włącznie z adresem zamieszkania, bileciku z parkomatu, paragonu ze sklepu. Firma ma 30 dni na rozpatrzenie sprawy. Myślę że takie problemy miało wielu. A może ten ktoś kto wystawia kary na parkingu mógłby po prostu po wyjaśnieniu sprawy anulować karę? No i te parkomaty Może sklep Lidl mógłby zainteresować się tym gdzie parkomaty są ustawiane. Przecież chyba chodzi o to, aby ułatwiać klientom życie. Sklep chwali się że jest przyjazny dla ludzi.

REKLAMA

Tyle czytelnik. O parkomaty w Barlinku, zapytaliśmy w biurze prasowym LIDL Polska.

Informujemy, że wszystkie parkingi przed sklepami Lidla są bezpłatne dla naszych klientów na czas dokonywania zakupów. Wybrane spośród naszych parkingów wyposażone są w systemy parkingowe, które chronią przed nieuprawnionym korzystaniem z miejsc postojowych, jednak i tam parkowanie jest bezpłatne pod warunkiem pobrania z parkomatu i umieszczenia za szybą darmowego biletu. Chcielibyśmy podkreślić, że stosujemy to rozwiązanie tylko w przypadku, gdy istnieje realny problem z parkowaniem sygnalizowany przez naszych klientów. Na terenie każdego parkingu umieszczony jest regulamin informujący o zasadach korzystania z tego terenu. Zgodnie z regulaminem, podstawą prawną korzystania z parkingu jest zawarcie umowy najmu miejsca parkingowego. Regulamin stanowi treść umowy najmu miejsca parkingowego. Do zawarcia umowy dochodzi poprzez wjazd i zaparkowanie pojazdu na terenie parkingu. Umowa jest odpłatna, a zatem każdy korzystający z parkingu zobowiązany jest do uiszczenia z tego tytułu opłaty w wysokości wskazanej w regulaminie. W razie nieuiszczenia opłaty właścicielowi pojazdu może zostać naliczona opłata dodatkowa. Zgodność z przepisami prawa jest podstawą działalności firmy Lidl Polska. Ochrona danych osobowych jest dla nas bardzo ważna. Parkingi obsługiwane są przez zewnętrzne firmy, które wybierane są przez nas z należytą starannością.

js

Pin It

Komentarze

-1

Guest

Może jakiś pozew zbiorowy ? Przecież jak jadę po zakupy DO LIDLA to nie zastanawiam się kto zarządza jego parkingiem i czy chce za to pieniądze.
-1

Guest

Dzisiaj był mój ostatni dzień zakupów w Lidlu. Chyba wiadomo, że każdy przed świętami każdy robi zakupy w sklepie. Gościu z ochrony podstępnie przemyka między samochodami i wkłada za wycieczkę mandaty.
Żenujące.
-1

Guest

WITAM!
Dnia 23.03.2021 ok. 12.00 zaparkowałam samochód na parkingu LIDLA, po 15minutowych zakupach za szyba samochodu był mandat. Znam procedure parkowania jednak , dokonanie tego było niemożliwe z powodu uszkodzonego parkometru. Jestem w stanie dużo rzeczy zrozumieć ale dlaczego:
- telefony firmy są nieodbierane,
- adres www. nie przyjmuje e-maili
- personel "LIDLA" nie stara się w żaden sposób pomoc,
Firma zrządzająca parkingiem nie podejmuje żadnej merytorycznej dyskusji, odpowiedzi na e-maile są typu "zapisz- wklej". Sytuacja stwarza wrażenie polowania na klienta. Czuje się oszukana, okłamana. Pomimo długoletniego korzystania z zakupów w "LIDLU", obecnie rezygnuje. Zdarzenie to jest anty reklama "LIDLA" o której nie omieszkam informować otoczenie. Pozdrowienia
-1

Guest

Jest to niestety problem szczególnie dla tych którzy robią zakupy w lidlu sporadycznie. Dodatkowo sprawę komplikuje fakt, że klienci lidla nie muszą płacić za parking do 1godziny, tak więc wjeżdżając na parking lidla dalej mamy w świadomości, że jest to parking bezpłatny tak jak każdy inny parking przysklepowy. Z błędu wyprowadza nas jednak "drugi" paragon umieszczony za szybą naszego auta po tym pierwszym otrzymanym przy sklepowej kasie za brak umieszczonego w widocznym miejscu biletu parkingowego, co z tego, że jesteśmy klientem lidla zaparkowaliśmy aby zrobić zakupy i możemy to udowodnić i okazać paragon, kiedy "paragonie" jak byk stoi za co mamy zapłacić: brak biletu za szybą pojazdu. jest też numer rej. naszego auta a potem długa litania tego co nam zrobią jak jednak nie zapłacimy. Dodam, że wszystkim kieruje poznańska firma - kto jak kto ale szwagry nie przepuszczą ani złotówki. A wystarczyłoby aby wprowadzono do systemu kasowego konkretnego lidla możliwość wprowadzenia numeru rej. swojego pojazdu na paragon sprzedaży w razie takiej niemiłej niespodzianki. Ale chyba nie o to chodzi.
-1

Guest

Te *** które bronią tak Lidla to niech(życzę im)by kiedyś znaleźli taki "mandacik"za swoją wycieraczka,chyba że biegają na piechotę bo nie mają auta a komentują!!!!!!!
+2

Guest

Dziś były moje ostatnie zakupy w Lidlu a szkoda bo że względów prywatnych i zawodowych zostawiałam w tej sieci około 2000 zł tygodniowo. Po dzisiejszej akcji z parkingiem przy grudziądzkim Lidlu niestety ale koniec z dofinansowywanie tej sieci. Informacje niewidoczne przy wjeździe w alejkę, parkomaty schowane gdzieś za samochodami i do tego płatność w soboty gdzie całe miasto nie pobiera opłaty. TRAGEDIA.
+6

Guest

A na takiej, że wynajmuje firmę zewn, która pilnuje parkingu. Ciekawi mnie tylko jak znajdą dane właściciela samochodu? Kto im je udostępni i na jakiej podstawie? Na samochód wystawią mandat??
+7

Guest

Włąśnie wracam z zakupów . Wychodząc ze sklepu pchając wózek dostrzegłem faceta fotografującego moje auto . Kara bo nie ma biletu Tłumaczę się rachunkiem kasowym i załadowanym koszykiem . Nie ma dyskusji . Fakt dzisiaj nie wziąłem biletu . Roztargnienie i pośpiech a na tym właśnie ktoś może zarobić . Kara nie adekwatna do przewinienia . Już wcześniej krytycznie podchodziłem to tych biletomatów i z lataniem z tym związanym ale gdy mnie to dotknęło to stwierdzę że to skandal . Kara wydumana, 95 złotych to więcej jak życzy sobie miasto. Ale mam przecież rachunek może też jest monitoring .
zabieganego i kasowanie klienta dbać o szczegóły . Jadę do sklepu a mam jeszcze do tego parking na głowie . A LIDL ma być przyjazny dla klienta to niech zbuduje semafor a nie dorabia na karach parkingowych . To jest klasyczne rżrnięcie klienta .Pieniądze które można zarobić dodatkowo na parkingu . Czy to firma obsługująca parking_zagraniczna czy LIDL ,Kaufland , po prostu kasuje się polaczków i uczy przy okazji porządku . Praktycznie jak chcę zaparkować w LIDLU na dłużej i bez zakupów to wystarczy mi 3 złote . Zapominalski klient zostanie skasowany na 95 złotych . I byznesik się kręci.
+5

Guest

Doprawdy dla dobra klinetów? Ja dostałem wczoraj 95zł kary za to ze zrobiłem zakupy w Lidu za 65zł. To ma znamiona wymuszania i powinien tym zająć się prokurator. Jak stać ich na człowieka żeby polował na ludzi z wymuszonych pieniędzy zamiast zatrudnić człowieka żeby informował lub pomagał te bilety przynosić. Ja już w Lidlu nie kupie.

Dodaj komentarz


Wpisy wulgarne, zawierające błędy ortograficzne, hejt, kłótnie, obsceniczne czy obrażające innych komentatorów i naruszające podstawowe zasady netykiety (np. pisane DUŻYMI LITERAMI), nie będą publikowane. Zapraszamy do kulturalnej dyskusji. Nie odpowiadamy na anonimowe komentarze. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Rejestracja jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - napisz do nas redakcja@barlinek24.pl lub użyj przycisku "Zgłoś administratorowi". Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Redakcja nie odpowiada za treść komentarzy.