pldaenfrdeuk


 piątek 22 listopada 2019r.   imieniny: Cecylia, Marek, Maur

Reklama

A A A
4.2 1 1 1 1 1 Ocena 4.20 (5)

Na każdej sesji barlineckiej Rady Miejskiej poruszane są tematy związane z bezpieczeństwem w gminie, porządkiem i dewastacjami mienia komunalnego. Jedną z przyczyn tego wszystkiego jest alkohol. Łatwość w dostępie do niego.

Wystarczy w niedzielny poranek udać się na ścieżkę rowerową, nad jezioro, żeby zobaczyć ślady libacji. Z łatwym dostępem do alkoholu postanowili zawalczyć radni Rady Miejskiej Dębna. Na swojej ostatniej sesji podjęli uchwałę o zakazie sprzedaży alkoholu na wynos w godz. od 22:00 do 6:00 rano. Zakaz nie dotyczy restauracji, pubów, czy kawiarni.

REKLAMA

Jak mówił w trakcie sesji burmistrz Dębna Grzegorz Kulbicki, jeżeli ta uchwała spowoduje, że jeden dzieciak nie sięgnie po alkohol, w jednej rodzinie nie dojdzie do tragedii to już będzie sukces. Zapowiedział zarazem, że zwróci się do władz gmin sąsiednich z propozycją ograniczenia handlu alkoholem, tak jak w Dębnie. Być może tym sposobem powiat myśliborski stanie sie pierwszym powiatem w Polsce, gdzie w godz. od 22:00 do 6:00 rano nie będzie można kupić alkoholu na wynos.

Czekamy na opinie naszych czytelników na powyższy temat. Chętnie opublikujemy wypowiedzi barlineckich radnych, którzy stanowią prawo miejscowe. Bo temat wart jest zastanowienia.

js

 

Komentarze  

+1 # Guest 2019-09-20 15:00
Zmniejszyc ilosc policji w Myśliborzu, zwiększyć w Barlinku !
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+3 # Guest 2019-09-15 09:13
A gdzie w tej dyskusji jest glos Urzedu Miasta, Burmistrza. Jako gospodarz miasta chyba interesuje sie tym, co dzieje sie na jego podworku.
Tak pieknie byl przygotowany podczas kampanii, a teraz tylko Nordic Walking!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+8 # Guest 2019-09-12 15:24
Właśnie gdzie jest Policja?
Od lat obserwuję postępującą anarchię w społeczeństwie u nas w Barlinku a także szerzej w całym kraju.
Pijani i naćpani, wszędzie meliny (na ławkach, pod klatkami, przy sklepach w piwnicach w parkach) piją bez żadnego wstydu publicznie także tam gdzie bawią się dzieci. Awanturnicy, bandyterka, groźne typy grasują wieczorami niczym dzikie agresywne zwierzęta. Wszędzie śmieci, niszczenie mienia publicznego i prywatnego. Piraci w samochodach i na motorach hałasują i stanowią zagrożenie dla innych. Psy wyprowadzane na trawniki i na chodniki aby załatwic swą potrzebę, ujadają całe dnie i noce tak jakby to bylo w porządku wobec innych którzy oczekują spokoju.
Gdzieś to wszystko się rozjechało i normy społeczne zostały poluzowane.
Nie tak sobie wyobrażam ład społeczny w cywilizowanym kraju w 1/5 21 wieku.
Liczę ze ktoś przytomny pójdzie po rozum do głowy gdy nie jest jeszcze za późno i zrobi z tym porządek tak aby każdy mógł żyć bezpiecznie i w spokoju.
Więc gdzie jest ta Policja?
Gdzie jest Straż Miejska?
Gdzie są stróże prawa?
Gdzie są rodzice, nauczyciele, autorytety?
Przykład idzie zawsze z góry. Rozluźnić normy społeczne jest bardzo łatwo, poskładac potem to wszystko bardzo trudno.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+7 # Guest 2019-09-12 10:50
Bardzo dobry pomysł. Jak chcesz się napić w nocy to idź do baru.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+6 # Guest 2019-09-12 08:58
Super pomysł! trzeba odkurzyć sprzęt do destylacji. Szykują się żniwa!:)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+12 # Guest 2019-09-12 06:44
Tyle komentarzy i nawet sądząc po tonie wypowiedzi jest jeden Policjant w dyskusji i nic się nie zmienia. Wczoraj godzina 17:30 w Parku Laskera 4 grupki na spokojnie piją sobie w najlepsze alkohol, buteleczki na widoku, nikt się z niczym nie kryje bo po co przecież i tak nie ma patroli. Ktoś się chyba wygadał, że jest tylko 2 policjantów obsługujących zgłoszenia i nie ma miejsca na interwencję bo to przecież paraliż i miasto jest wtedy bezbronne. 2 policjantów na kilkutysięczne miasto - tu chyba obecni włodarze powinni się zastanowić czy to wystarcza. Skoro jest ich "tylko" 2 to nie ma siły, żeby w Parku Laskera był porządek i nie można ich o to winić no bo niby dlaczego. Pójdą we dwóch, dzieciaki się rozbiegną, trzeba będzie pewnie użyć siły a to później procesować się rodzice będą bo dzieci niewinne. W sumie tak wczesne picie kończy chyba dyskusję na temat zakazu od 22:00 do 06:00.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+7 # Guest 2019-09-12 06:13
Dopóki policjanci będą tak słabo nagradzani i doceniani, trudno będzie znaleźć odpowiednich kandydatów do tego zawodu. Nie da się ukryć że w tej chwili nie jest to profesja ciesząca się uznaniem i poważaniem wśród mieszkańców oraz potencjalnych kandydatów do wykonywania tego zawodu. Wręcz przeciwnie, słyszy się tylko kpiny i opinie podważające kompetencje i poczynania policjantów. Należy to zmienić jak najszybciej bo Barlinek i nie tylko zmieni się w miejsce bezprawia.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+7 # Guest 2019-09-13 06:47
Chętni do policji są. To, że jest mniejsza obsada w Barlinku to chyba nie problem zarobków (jakie by nie były) tylko rozlokowania zasobów - w Myśliborzu przecież wielka komenda została zbudowana, a w Barlinku ograniczona.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+5 # Guest 2019-09-11 13:27
Ludzie, potrzebna jest straż miejska a nie jakieś śmieszne zakazy i nakazy.
Zrozumcie, że bezpieczeństwo na ulicach musi kosztować.
Zamiast wyrzucania pieniędzy na jakieś bezużyteczne figurki na szlaku przygody, przeznaczcie kasę z sensem na zaprowadzenie ładu i porządku w mieście.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+23 # Guest 2019-09-11 17:59
Straż miejska pewnie zajmie się goleniem z kasy kierowców, zamiast ryzykować starcie z rozwrzeszczana młodzieżą, a po zmroku wejść do parku... moze już prędzej jakieś powiększenie naszej jednostki policji?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+5 # Guest 2019-09-12 06:46
Golenie kierowców tzn. egzekwowanie kar za łamanie przepisów? To chyba nie taki zły pomysł. Mieli by co robić :) oj mieliby.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+7 # Guest 2019-09-11 11:11
Zrobią większy zapas alko przed 22 i tak będzie to samo, co do tej pory.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+11 # Guest 2019-09-11 08:44
ANKIETA:
zostawiamy handel alkiem po 22 - łapka w górę
zakaz handlu alkiem po 22 - łapka w dół
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+22 # Guest 2019-09-11 06:46
Pomysł ciekawy tylko nic nie da jeżeli nie będzie przestrzegany tak jak nie jest przestrzegany zakaz picia alkoholu w miejscach publicznych. Rozumiem, że łatwiej jest złapać za rękę sprzedawcę, który jest na miejscu i nie ucieknie oraz oporu też nie postawi niż grupę pijanych młodocianych. Monitoring jest bardzo drogi i będzie niszczony notorycznie jeżeli nie będzie żadnej reakcji ze strony policji. Jak się czyta wiele postów na stronie barlinek24 to Barlinek wydaje się być miastem bezprawia. Piesi chodzą jak im się podoba, rowerzyści uprawiają bandyterkę na chodnikach i przejściach dla pieszych, kierowcy aut nie lepsi, parkują gdzie popadnie... przypadki można mnożyć bez liku. Tylko gdzie jest policja, nie pamiętam już kiedy widziałem radiowóz w Barlinku, o pieszym patrolu już nie wspominając. Nie trzeba specjalistycznej grupy śledczych aby odnaleźć miejsca łamania prawa, wystarczy posłuchać ludzi lub jeżeli to problem wejść na barlinek24 i już wiadomo gdzie szukać. Ludzie mnożący zakazy zapominają, że nie sama kara powinna odstraszać tylko jej nieuchronność i wysoki stopień egzekwowania. Kary i zakazy już są ustalone i w ostateczności nie są niskie, nie potrzeba nowych zakazów wystarczy obecne zacząć egzekwować z należytą starannością.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+6 # Guest 2019-09-11 19:17
Świetnie wyłożone!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+15 # Guest 2019-09-11 06:28
Trzeba przyznać rację że samo w sobie nie załatwi to sprawy. Chociaż jestem jak najbardziej za tym pomysłem, to kwestii libacji alkoholowych pozostanie ciągłym problemem dopóty, dopóki policja nie zacznie w końcu wykonywać swojej pracy. Widać że wychowanie dzieci w tym mieście przez wielu rodziców zostało kompletnie zaniedbane. Teraz nauczyć życia w społeczeństwie mogą już tylko porządne mandaty. Wtedy po rozum pójdą ci którzy je dostaną, oraz ci którzy będą musieli je zapłacić.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-3 # Guest 2019-09-11 08:17
Cytuję Guest:
Trzeba przyznać rację że samo w sobie nie załatwi to sprawy. Chociaż jestem jak najbardziej za tym pomysłem, to kwestii libacji alkoholowych pozostanie ciągłym problemem dopóty, dopóki policja nie zacznie w końcu wykonywać swojej pracy. Widać że wychowanie dzieci w tym mieście przez wielu rodziców zostało kompletnie zaniedbane. Teraz nauczyć życia w społeczeństwie mogą już tylko porządne mandaty. Wtedy po rozum pójdą ci którzy je dostaną, oraz ci którzy będą musieli je zapłacić.


Masz rację Policja siedzi sobie i pierdzi w stołek.....człowieku zapierdzielają na wysokości lamperii po kilkanaście godzin dziennie ( 12 minimum z nadgodzinami bywają dni że 14-16) masz bardzo słabą wiedzę na temat pracy i działanie tej "FIRMY" to nie wypowiadaj się jakbyś był znawcą tematu. W weekend patrol obsługuje wszystkie interwencje w Gminie ( 2 os.) Czasami tych interwencji może być 12 a czasami jedna , która spowoduje , że chłopaki latają od domu do domu , miejscowości do miejscowości. Z interwencji musi sporządzić mniej lub bardziej obszerną dokumentację. A jest ich tylko dwóch a nie chociażby 4 osoby - dwa patrole.....marzenie. Dwóch policjantów na "gorącej" nocce nie zapewni bezpieczeństwa całemu miastu , nie będą w wszystkich miejscach naraz. Jedna interwencja na Delcie może zakończyć się zatrzymaniem kilku agresywnych osób i wtedy miasto jest odkryte kilka godzin a interwencje będą obrabiać inni policjanci z powiatu Myślibórz czy Dębno. Te informacje są powszechnie dostępne na forach Policyjnych. Myślę , że nie ma różnicy czy Gorzów czy Szczecin. Raczej procedury wszędzie są takie same, dlatego przykład z innych miast przelałem na Barlinek. Coś tu chyba jest nie tak ....bo moim zdaniem tej Policji jest coraz mniej a wymagania i roszczeniowość ludzi coraz większa.
Także znawco tematu pracy Policji łatwo pisać w domu dyrdymały będąc anonimowym.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+9 # Guest 2019-09-11 13:05
Temat jest prosty. Godna zapłata policjantom za ich pracę. Chętni się znajdą. I wtedy nie jeden dwuosobowy patrol w Barlinku tylko 2,3,4 a jak trzeba to i 5. Proste? Proste. Tylko wtedy skąd tu brać pieniądze na rozwój patologii? Skoro będą wydane na policję?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+10 # Guest 2019-09-11 10:37
Anonimowym znawcą tematu jesteś najwyraźniej również Ty. Policja ma za zadanie między innymi pilnować porządku publicznego. Wystarczy przejść się po tym mieście wieczorem i widać że się z tego nie wywiązuje. Może jest ich za mało, może nie mają sprzętu, może za mało im płacą. Tak czy inaczej nie ma porządku w mieście. A roszczeniowość w kwestii bezpieczeństwa nie jest niczym dziwnym.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+15 # Guest 2019-09-10 22:28
No cóż. Ja i tak kupuję w marketach bo jest taniej. Czyli przed 22.00. Więc mam to gdzieś. Można ograniczać i nie mam nic przeciwko. Tylko obawiam się ze to samo z siebie efektu i tak nie da. Bez prewencji i surowego traktowania wandali nic się nie zmieni.
Czy trzeba od razu budować drogi system monitoringu który zaraz i tak ktoś zniszczy? Czy nie można użyć przenośnych kamer z podtrzymaniem bateryjnym i kartą pamięci, takich jakie używa nadleśnictwo w lasach ?
Można by je było ukrywać w różnych miejscach w których najczęściej się dzieje. Świadomość tego ze wszędzie może sie znaleźć taka ukryta kamera może coś poprawić i dać odpowiedni przychód do budżetu gminy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-8 # Guest 2019-09-10 20:31
To jest Polska, tu się pije. Ciekawe co na to sklepy monopolowe, przecież żyją ze sprzedaży alkoholu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+3 # Guest 2019-09-10 20:48
Sklepy monopolowe na to nic. Nikt nie planuje ich zamknąć.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+30 # Guest 2019-09-10 19:56
Ludzie nauczcie się spędzać czas bez alkoholu. Nauczcie tez tego swoje dzieci, nikt za Was tego nie zrobi...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+8 # Guest 2019-09-10 19:53
Bardzo dobra inicjatywa. Powinno się skończyć z jawnym promowaniem alkoholizmu w sklepach spożywczych. Obecnie mamy bezmyślne wydawanie koncesji na alkohol na lewo i prawo, a połowa asortymentu w sklepach to właśnie towary alkoholowe.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+1 # Guest 2019-09-10 19:29
Porównać to można do niedzieli handlowych. Ludzie nie są głupi. Jak jutro będzie zamknięte to robią zapasy na jeden dzień "by przeżyć niedzielę" i to zazwyczaj te zapasy wyglądają jak na święta :lol:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+1 # Guest 2019-09-10 19:26
Większość i tak i tak kupi przed "zakazem" i będzie pić. Jedyne co to na "dokładkę" nie będą mogli liczyć. Moim zdaniem głupi pomysł, bo tak jak napisałem i tak i tak będą pić, ale będą bardziej myśleć, by kupić więcej wcześniej :lol: :lol: :lol:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+16 # Guest 2019-09-10 16:52
Zakazany owoc najbardziej smakuje i tak będą kombinować gdzie jest policja i monitoring
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+4 # Guest 2019-09-10 15:45
Zwiększone ograniczenie handlu alkoholem spowoduje większą sprzedaż z nielegalnych źródeł. Tu się liczy tylko kultura.

A może jakiś radny w tym miejscu zrobi całonocną sprzedaż? - taka propozycja. Dla zwykłego przedsiębiorcy w tym miejscu nie pozwolą.
Jednak radny to już coś innego.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-1 # Guest 2019-09-11 09:38
Dlaczego ktoś ma kupować alkohol z nielegalnych źródeł skoro można będzie go legalnie kupić przed 22? A co więcej dlaczego ktoś ma ryzykować sprzedaż alkoholu nielegalnie na szerszą skalę po wyższej cenie, jeżeli alkohol nie będzie zakazany i można go będzie kupić po normalnej cenie przed 22? Takie ograniczenie na pewno sprzyjać będzie zapobieganiu alkoholizmowi.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+19 # Guest 2019-09-10 14:39
Ograniczenie handlu alkoholem nic nie da, bo libacje np. w Delcie lecą już od 18:00. To co widać na zdjęciu jest bezpośrednio pod "czujnym" okiem kamer, które niby są, ale nikt nie robi z nich użytku. Policjanci i to bardzo rzadko, bawią sie w mandaty po 50 i 100 zł, a przecież przepis dopuszcza grzywnę do 5000 zł, (art. 51 par. 1 i 2 K.W) wystarczyłoby więc kilkanaście mandatów po 500 zł, które szybko "wyleczyłyby" wandali i pijaków. Po co więc szukać nowych przepisów????
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+20 # Guest 2019-09-10 14:13
Po co ograniczac sprzedaz alkoholu ? Jak ktos kupuje alkohol , to od razu dewastuje itp ? Poprostu trzeba przywrocic monitoring. Jak ktos ma cos zniszczyc, to kupi sobie alko wczesniej
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-21 # jacuś 2019-09-10 13:32
pińcet plus :lol: :lol: :P :cry:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+13 # Guest 2019-09-10 13:25
Jeszcze większy bajzel jest przy samym jeziorze na ul.Gorzowskiej za kręgielnią. :o
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-3 # Guest 2019-09-10 13:06
Dobry pomysł z ograniczeniem , ale do 8 czy 10 godziny . Najwięcej jest kupowanych tzw małpek konsumowanych jeszcze przed , tragedia , one w ogóle nie powinny być w sprzedaży.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+17 # Guest 2019-09-10 13:03
Bzdura i hipokryzja! Nie jestem zwolennikiem jakichkolwiek zakazów , prowadzą one tylko do kombinacji , pokątnego handlu i zwiększonej ilości narkotyków (chodzi o młodzież). Należy uczyć kultury spożycia , tępić i surowo karać tych , co piją po parkach i zaśmiecają okolice. Tutaj popis mają służby porządkowe. Spoglądając tylko na Niemcy , widzimy , że można ,tylko trzeba chcieć!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-15 # Guest 2019-09-10 13:18
Więc zastosujmy twoją regułę "żadnych zakazów" np. w ruchu drogowym czy to prawie budowlanym.Ba opłakane efekty nie trzeba będzie długo czekać :-)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+10 # Guest 2019-09-10 17:14
Bałagan po libacji - fakt, ale kosze jak widać na załączonym obrazku też są pełne. Prohibicja nocna nic nie da. Powróci PRL i "babcie" , a i "zakazane" a wszechobecne narkotyki znajdą więcej nabywców. Tylko bezwzględne egzekwowanie prawa i wychowanie młodzieży może coś w tej materii zmienić.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
0 # Guest 2019-11-03 13:21
To prawda,że jak za PRL.Kto będzie chciał kupić alkohol,ten i tak kupi.Każdy powinienem mieć prawo wyboru.Przepis na który powołuje się Burmistrz jest z 1982 roku,a więc z okresu stanu wojennego.To się zle kojarzy,a Burmistrz jest na tyle młody,że nie pomięta tych czasów.Zle Pan robi Panie Burmistrzu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+32 # Guest 2019-09-10 13:02
W tym kraju jak widać umysły ludzkie(?) są do cna przesiąknięte komuną i to się już pewnie nie zmieni. Najlepszym wyjściem z każdej sytuacji są zakazy, nakazy i ograniczenia.
Może dla przypomnienia: dewastacja i śmiecenie a także spożywanie alkoholu w miejscach określonych w ustawie dot. wychowania w trzeźwości (potocznie zwanych - mylnie - miejscami publicznymi) są już zakazane i karane. Wystarczy egzekwować obecne prawo, a nie nakładać idiotyczne zakazy na wszystkich, bo jakaś mała grupka się upija i rozwala ławki. Można postulować zwiększenie liczby policjantów, częstsze patrole w newralgicznych miejscach, zaostrzenie kar za dane wykroczenia - ale nie, pierwszy pomysł to od razu zakaz sprzedaży dla wszystkich i koniec (i wielka aprobata wszystkich zebranych). Już nie mówiąc o tym, że w ciągu tygodnia powstanie skuteczny pomysł na ominięcie takiego zakazu, a jak ktoś będzie się chciał napić to i tak gdzieś sobie kupi (w Polsce mamy zakaz posiadania narkotyków, a nie znam człowieka w przedziale 20-35 lat, który nie widział na oczy zielonego papierosa ;)
Rozumiem, że tak samo ochoczo wszyscy poprą zakaz jeżdżenia samochodem? bo niektórzy jeżdżą pijani, więc zakażmy w ogóle jeżdżenia i będziemy mieli problem z głowy. Społeczeństwo mnie przeraża.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+2 # Guest 2019-09-11 08:12
Człowieku czytaj ze zrozumieniem. Nikt tobie nie zakazuje kupować alkoholu, tylko sprzedawać go w godzinach nocnych.
"a jak ktoś będzie się chciał napić to i tak gdzieś sobie kupi" - dokładnie! Cały pomysł polega właśnie na tym, że ludzie kupowali za dnia, więc kupisz sobie elegancko legalnie towar w markecie, a potem możesz sobie nawet zrobić w pokoju magazyn z butelkami. Przykład z narkotykami mnie powala. Zakazywanie sprzedaży alkoholu w nocy zmniejszy jego spożycie, a legalizacja narkotyków zwiększy ich spożycie przynajmniej kilkukrotnie...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-7 # Guest 2019-09-10 13:21
Jesteś w błedzie ja nie widziałem zilonego papierosa i wogóle mnie to nie interesuje.Pisząc w ten sposób zapewne masz na myśli samego siebie i krąg ludzi w jakim się obracasz.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-8 # Guest 2019-09-10 19:48
Cytuję Guest:
Jesteś w błedzie ja nie widziałem zilonego papierosa i wogóle mnie to nie interesuje.Pisząc w ten sposób zapewne masz na myśli samego siebie i krąg ludzi w jakim się obracasz.


A gdzie napisałem o Tobie? w jakim konkretnie zdaniu się pomyliłem?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+8 # Guest 2019-09-10 12:48
w Barlinku powinno się to wprowadzić już dawno.wieczorami strach wyjść na spacer.syf pijanstwo
i demolka.na delcie to na legalu piją w dzień.za mało jest patrolow policji.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+10 # Guest 2019-09-10 12:35
W Choszcznie już od jakiegoś czasu ten zakaz istnieje, także pierwsi nie będziecie :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-1 # Guest 2019-09-10 12:33
powinno być o 8:00 co najmniej.
Dobry pomysł. Bez piwa w domu też można czasami żyć.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-7 # Guest 2019-09-10 12:23
Tak a jak idę sobie z pracy po 22 i chce napić się piwa(w domu oczywiście) to co mam nie pić?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+2 # Guest 2019-09-10 12:42
To kup sobie przed pracą i włóż do lodówki. Będziesz miał zimniutkie, jak wrócisz z pracy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-5 # Olekkk 2019-09-10 12:42
Cytuję Guest:
Tak a jak idę sobie z pracy po 22 i chce napić się piwa(w domu oczywiście) to co mam nie pić?

A czy ktoś Ci zabrania pić w domu?? zaraz pewnie napiszesz a jak nie będę miał, to gdzie kupie.Zrób sobie zapas, skoro jesteś takim smakoszem piwa
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+9 # Guest 2019-09-10 12:20
Popieram,Dębno .Tak trzymać.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi

Dodaj komentarz

Wpisy wulgarne, zawierające kłótnie (tzw. trolling), obsceniczne czy obrażające innych komentatorów i naruszające podstawowe zasady netykiety (np. pisane DUŻYMI LITERAMI), nie będą publikowane. Zapraszamy do kulturalnej dyskusji. Nie odpowiadamy na anonimowe komentarze. Nie publikujemy komentarzy z błędami ortograficznymi. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Rejestracja jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu.

Kod antyspamowy
Odśwież