BRICOMARCHÉ W BARLINKU WPROWADZA NOWATORSKIE ROZWIĄZANIE DLA KLIENTÓW
- Odsłony: 3636
Grupa Muszkieterów rozwija ofertę udogodnień z zakresu e-commerce dla klientów sieci Bricomarché. Od 10 sierpnia mieszkańcy Barlinka zyskali możliwość odbioru zamówionych produktów w Bricomacie, czyli innowacyjnym punkcie działającym w systemie 24/7 zlokalizowanym przed supermarketem sieci.
Dotychczas sieć Bricomarché posiadała Bricomaty przy supermarketach w 10 lokalizacjach. W lipcu boksy zostały zamontowane w 7 kolejnych miejscowościach, a w sierpniu uruchomiono ich już 4, w tym także w Barlinku. Co ważne, od kwietnia tego roku klienci wszystkich sklepów Bricomarché mają także możliwość złożenia zamówienia online i wyboru jednej z kilku form odbioru, w tym dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Mieszkańcy Barlinka mogą skorzystać z usług różnych firm, w tym lokalnego dostawcy.
Bricomaty to boksy zlokalizowane przed supermarketami sieci Bricomarché w specjalnie oznaczonych strefach. Umożliwiają klientom elastyczny czas odbioru produktów kupionych w sklepie internetowym lub stacjonarnym.
Towar można odebrać w dogodnym dniu i godzinie, również w niedziele wolne od handlu czy poza godzinami otwarcia sklepu w systemie 24/7. W ramach dostawy do Bricomatów sieć oferuje szeroką gamę produktów. Można w nich odebrać także towary o dużych gabarytach, takie jak np. płyty OSB czy drzwi, co jest całkowicie unikatowe w tego typu rozwiązaniach.
[Artykuł sponsorowany]