Serwis informacyjny mieszkańców Barlinka i okolic

 

Barlinek Inwestycje Sp. z o.o.

 

SEWD Centrum Drewna

 

WATEX sp. z o.o.

 

LUX-TRANS

 

Barlinek Inwestycje Sp. z o.o.

 SEWD Centrum Drewna

 WATEX sp. z o.o.

 LUX-TRANS


 wtorek 16 lipca 2024r.   imieniny: Andrzej, Benedykt, Stefan

Reklama

A A A
5 1 1 1 1 1 Ocena 5.00 (4)
PYTANIA O WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I JEGO FILIĘ W BARLINKU

Co pewien czas do naszej redakcji napływają pytania i uwagi w sprawie funkcjonowania zarówno Wydziału Komunikacji w Myśliborzu, jak i jego filii w Barlinku. Najczęściej nasi czytelnicy pytają, dlaczego załatwienie w nich jakichkolwiek spraw trwa tak długo?

 

REKLAMA

 

Zwracają uwagę, że po to powstała filia w Barlinku, aby formalności trwały jak najkrócej. Powołują się na wydziały komunikacji w innych, sąsiednich gminach, gdzie załatwienie sprawy trwa dużo krócej niż w Myśliborzu. Kilka dni, a nie kilka tygodni. W tej sprawie zwróciliśmy się z pytaniami do władz myśliborskiego starostwa. Oto odpowiedź, jaką otrzymaliśmy:

 

„W odpowiedzi na zgłoszenie zaniepokojenia organizacją pracy oraz czasem oczekiwania  na zrealizowanie zgłoszonych wniosków w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego  w Myśliborzu przy ul. Północnej 15, oraz Filii Wydziału Komunikacji w Barlinku przy ul. Szpitalnej, uprzejmie informuję, iż na bieżąco dokonywana jest analiza pracy wydziału. Starostwo podjęło działania naprawcze i w tym celu zlecono przeprowadzenie oceny efektywności realizacji zadań wykonywanych przez pracowników Wydziału Komunikacji, przy uwzględnieniu zarówno organizacji oraz  trybu pracy jak i czynników zewnętrznych. Obecnie wdrażane jest zwiększenie stanowisk pracy przy obsłudze interesantów w sprawach rejestracji i ewidencji pojazdów(Myślibórz ul. Północna 15), które zakończy się 30 sierpnia 2021 roku.  Natomiast około 15 września br. przywrócona zostanie bezpośrednia obsługa interesanta w filii Wydziału Komunikacji w Barlinku”.

 

Jacek Słomka

 

PYTANIA O WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I JEGO FILIĘ W BARLINKU

 

 

 

Komentarze

Guest

Cytuję Guest:
Nie ma tragedii w Barlinku i fakt jak jeszcze nie było fili w Barlinku i trzeba było jeździć do ZMY to trzy podejścia robiłem raz przyjechałem ok 11 to już numerków nie było wolnych do końca drugi raz byłem ok 7 to kolejka była z 30 osób to się zawinalem i trzeci byłem przed 6 i byłem chyba 5 w kolejce. Pa to lo gia totalna

Najlepiej narzekać. Następnym razem jedź do Myśliborza.

Guest

Nie ma tragedii w Barlinku i fakt jak jeszcze nie było fili w Barlinku i trzeba było jeździć do ZMY to trzy podejścia robiłem raz przyjechałem ok 11 to już numerków nie było wolnych do końca drugi raz byłem ok 7 to kolejka była z 30 osób to się zawinalem i trzeci byłem przed 6 i byłem chyba 5 w kolejce. Pa to lo gia totalna
+11

bani88

Osobiście byłem niedawno w wydziale komunikacji i nie licząc dwóch osób które wyglądają jakby za biurkiem siedziały za kare to przynajmniej pani która wzięła ode mnie dokumenty bardzo miła i uśmiechnięta
-13

Guest

Ludzie pracujący w urzędach to też ludzie, mają prawo mieć słabszy dzień czy też to że boli ich głowa, a mimo wszystko muszą być skupieni i każdego przyjąć, a wiadomo że trafiają nawet na największych buraków.
Nigdy nie byłam źle potraktowana, kolejki są wszędzie, nawet jak podeszła osoba do mnie ze smutną miną to podchodziłam z uśmiechem do niej aby choć trochę temu urzędnikowi poprawić humor. Nigdy nikt nie miał problemu aby mi podpowiedzieć, czy pomóc. Także spójrzcie najpierw na siebie a później na kogoś.
Nie wiem skąd to się przyjęło, że urzędnicy tylko plotkują i kawki piją... :D
-15

Guest

Ja załatwiałem również kilka spraw w Wydziale Komunikacji w Barlinku i muszę powiedzieć, że było sprawnie i szybko. Jak zwykle znajdują się ludzie, którym nic nie pasuje. Tam zwyczajnie jest za mało pracowników i czasem coś może dłużej potrwać. Trochę cierpliwości a nie od razu pretensje. Teraz każdy uważa się za figurę i tylko żąda. Wszyscy są niecierpliwi i każdemu się spieszy. Powiat musi zwiększyć stan etatowy i ewentualne problemy znikną. A jak nie pasuje to proponuję jeździć do Myśliborza. Tam już na Was czekają.
-21

Guest

Nigdy nie miałam żadnego problemu z obsługa. Zawsze wszystko z uśmiechem i zwinnie, także jestem w szoku tych wszystkich negatywnych komentarzy .
-22

Guest

Kilkukrotnie załatwiałam tam sprawy i nigdy nie spotkałam się z nieprzyjemnościami ze strony pracowników. Wszystko wyjaśnia, pomogą. Czasami trzeba trochę poczekać, jednak jak wszędzie brakuje rąk do pracy.
-20

Guest

Ja jestem zadowolony, miła szybką obsługa, trzeba pomyśleć, popytać jak się szybciej dostać w kolejke oczekujących. Bezproblemowo i fachowo. Polecam. TM

Dodaj komentarz


Wpisy wulgarne, zawierające błędy ortograficzne, hejt, kłótnie, obsceniczne czy obrażające innych komentatorów i naruszające podstawowe zasady netykiety (np. pisane DUŻYMI LITERAMI), nie będą publikowane. Zapraszamy do kulturalnej dyskusji. Nie odpowiadamy na anonimowe komentarze. Zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj? Napisz do nas redakcja@barlinek24.pl lub użyj przycisku "Zgłoś administratorowi". Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Redakcja nie odpowiada za treść komentarzy. Prosimy nie podpisywać anonimowych komentarzy z imienia i nazwiska. Regulamin komentarzy.

Twój komentarz nie został opublikowany? Skorzystaj z fb i komentuj pod postem na naszym profilu B24.

Kod antyspamowy
Odśwież