pldaenfrdeuk

 

 


 niedziela 19 września 2021r.   imieniny: Alfons, Konstancja, Teodor
A A A
5 1 1 1 1 1 Ocena 5.00 (4)
PYTANIA O WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I JEGO FILIĘ W BARLINKU

Co pewien czas do naszej redakcji napływają pytania i uwagi w sprawie funkcjonowania zarówno Wydziału Komunikacji w Myśliborzu, jak i jego filii w Barlinku. Najczęściej nasi czytelnicy pytają, dlaczego załatwienie w nich jakichkolwiek spraw trwa tak długo?

 

REKLAMA

 

Zwracają uwagę, że po to powstała filia w Barlinku, aby formalności trwały jak najkrócej. Powołują się na wydziały komunikacji w innych, sąsiednich gminach, gdzie załatwienie sprawy trwa dużo krócej niż w Myśliborzu. Kilka dni, a nie kilka tygodni. W tej sprawie zwróciliśmy się z pytaniami do władz myśliborskiego starostwa. Oto odpowiedź, jaką otrzymaliśmy:

 

„W odpowiedzi na zgłoszenie zaniepokojenia organizacją pracy oraz czasem oczekiwania  na zrealizowanie zgłoszonych wniosków w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego  w Myśliborzu przy ul. Północnej 15, oraz Filii Wydziału Komunikacji w Barlinku przy ul. Szpitalnej, uprzejmie informuję, iż na bieżąco dokonywana jest analiza pracy wydziału. Starostwo podjęło działania naprawcze i w tym celu zlecono przeprowadzenie oceny efektywności realizacji zadań wykonywanych przez pracowników Wydziału Komunikacji, przy uwzględnieniu zarówno organizacji oraz  trybu pracy jak i czynników zewnętrznych. Obecnie wdrażane jest zwiększenie stanowisk pracy przy obsłudze interesantów w sprawach rejestracji i ewidencji pojazdów(Myślibórz ul. Północna 15), które zakończy się 30 sierpnia 2021 roku.  Natomiast około 15 września br. przywrócona zostanie bezpośrednia obsługa interesanta w filii Wydziału Komunikacji w Barlinku”.

 

Jacek Słomka

 

PYTANIA O WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I JEGO FILIĘ W BARLINKU

 

 

 

Pin It

Komentarze

Guest

Cytuję Guest:
Nie ma tragedii w Barlinku i fakt jak jeszcze nie było fili w Barlinku i trzeba było jeździć do ZMY to trzy podejścia robiłem raz przyjechałem ok 11 to już numerków nie było wolnych do końca drugi raz byłem ok 7 to kolejka była z 30 osób to się zawinalem i trzeci byłem przed 6 i byłem chyba 5 w kolejce. Pa to lo gia totalna

Najlepiej narzekać. Następnym razem jedź do Myśliborza.

Guest

Nie ma tragedii w Barlinku i fakt jak jeszcze nie było fili w Barlinku i trzeba było jeździć do ZMY to trzy podejścia robiłem raz przyjechałem ok 11 to już numerków nie było wolnych do końca drugi raz byłem ok 7 to kolejka była z 30 osób to się zawinalem i trzeci byłem przed 6 i byłem chyba 5 w kolejce. Pa to lo gia totalna
+11

bani88

Osobiście byłem niedawno w wydziale komunikacji i nie licząc dwóch osób które wyglądają jakby za biurkiem siedziały za kare to przynajmniej pani która wzięła ode mnie dokumenty bardzo miła i uśmiechnięta
-12

Guest

Ludzie pracujący w urzędach to też ludzie, mają prawo mieć słabszy dzień czy też to że boli ich głowa, a mimo wszystko muszą być skupieni i każdego przyjąć, a wiadomo że trafiają nawet na największych buraków.
Nigdy nie byłam źle potraktowana, kolejki są wszędzie, nawet jak podeszła osoba do mnie ze smutną miną to podchodziłam z uśmiechem do niej aby choć trochę temu urzędnikowi poprawić humor. Nigdy nikt nie miał problemu aby mi podpowiedzieć, czy pomóc. Także spójrzcie najpierw na siebie a później na kogoś.
Nie wiem skąd to się przyjęło, że urzędnicy tylko plotkują i kawki piją... :D
-15

Guest

Ja załatwiałem również kilka spraw w Wydziale Komunikacji w Barlinku i muszę powiedzieć, że było sprawnie i szybko. Jak zwykle znajdują się ludzie, którym nic nie pasuje. Tam zwyczajnie jest za mało pracowników i czasem coś może dłużej potrwać. Trochę cierpliwości a nie od razu pretensje. Teraz każdy uważa się za figurę i tylko żąda. Wszyscy są niecierpliwi i każdemu się spieszy. Powiat musi zwiększyć stan etatowy i ewentualne problemy znikną. A jak nie pasuje to proponuję jeździć do Myśliborza. Tam już na Was czekają.
-21

Guest

Nigdy nie miałam żadnego problemu z obsługa. Zawsze wszystko z uśmiechem i zwinnie, także jestem w szoku tych wszystkich negatywnych komentarzy .
-21

Guest

Kilkukrotnie załatwiałam tam sprawy i nigdy nie spotkałam się z nieprzyjemnościami ze strony pracowników. Wszystko wyjaśnia, pomogą. Czasami trzeba trochę poczekać, jednak jak wszędzie brakuje rąk do pracy.
-20

Guest

Ja jestem zadowolony, miła szybką obsługa, trzeba pomyśleć, popytać jak się szybciej dostać w kolejke oczekujących. Bezproblemowo i fachowo. Polecam. TM

Dodaj komentarz


Wpisy wulgarne, zawierające błędy ortograficzne, hejt, kłótnie, obsceniczne czy obrażające innych komentatorów i naruszające podstawowe zasady netykiety (np. pisane DUŻYMI LITERAMI), nie będą publikowane. Zapraszamy do kulturalnej dyskusji. Nie odpowiadamy na anonimowe komentarze. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Rejestracja jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - napisz do nas redakcja@barlinek24.pl lub użyj przycisku "Zgłoś administratorowi". Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Redakcja nie odpowiada za treść komentarzy. Prosimy nie podpisywać anonimowych komentarzy z imienia i nazwiska. Zachęcamy do komentowania przez "Wtyczkę komentarzy na Facebooku". Komentarze z fikcyjnych kont FB będą usuwane.