Handlowe obrazki
- Odsłony: 3243

Dziś każdy właściciel sklepu lub stoiska, bez zbędnych haseł wychodzi do klienta, chce by jego towar zaczepiał przechodnia, kusił ceną i atrakcyjnym wyglądem. Z reguły też umożliwia oglądanie i własnoręczne wybieranie towaru.
REKLAMA |
Promocje, upusty, przeceny to stałe fragmenty gry kupca z klientem. Tak też jest w Barlinku. Popatrzmy na te zmagania handlowców w pozyskiwaniu i zdobywaniu klientów.
Wiktor
{jgxgal folder:=[images/stories/aaktualnosci2/wiktor6/] title:=[Foto: Wiktor - www.wiktor.barlinek.biz.pl] cols:=[4]} |
Wpisy wulgarne, zawierające błędy ortograficzne, hejt, kłótnie, obsceniczne czy obrażające innych komentatorów i naruszające podstawowe zasady netykiety (np. pisane DUŻYMI LITERAMI), nie będą publikowane. Zapraszamy do kulturalnej dyskusji. Nie odpowiadamy na anonimowe komentarze. Zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj? Napisz do nas redakcja@barlinek24.pl lub użyj przycisku "Zgłoś administratorowi". Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Redakcja nie odpowiada za treść komentarzy. Prosimy nie podpisywać anonimowych komentarzy z imienia i nazwiska. Regulamin komentarzy.Twój komentarz nie został opublikowany? Skorzystaj z fb i komentuj pod postem na naszym profilu B24.