Serwis informacyjny mieszkańców Barlinka i okolic

 

Barlinek Inwestycje Sp. z o.o.

 

SEWD Centrum Drewna

 

WATEX sp. z o.o.

 

LUX-TRANS

 

Barlinek Inwestycje Sp. z o.o.

 SEWD Centrum Drewna

 WATEX sp. z o.o.

 LUX-TRANS


 czwartek 18 lipca 2024r.   imieniny: Arnold, Erwin, Erwina

Reklama

A A A
0 1 1 1 1 1
Image
Wywiad z p. P.Lewczukiem
Red.: Proszę o kilka słów na temat Pańskiej dotychczasowej pracy w samorządzie Barlinka. P.L.: Obecna kadencja jest moją trzecią kadencją, w której pracuję jako radny Rady Miejskiej. Byłem radnym i zarazem wiceprzewodniczącym RM w II kadencji samorządu oraz radnym V i obecnej VI kadencji. W poprzedniej pełniłem funkcję Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej i Zastępcy Przewodniczącego Komisji Finansowo-Budżetowej i Planowania Gospodarczego.