Serwis informacyjny mieszkańców Barlinka i okolic

 

Barlinek Inwestycje Sp. z o.o.

 

SEWD Centrum Drewna

 

WATEX sp. z o.o.

 

LUX-TRANS

 

Barlinek Inwestycje Sp. z o.o.

 SEWD Centrum Drewna

 WATEX sp. z o.o.

 LUX-TRANS


 czwartek 18 lipca 2024r.   imieniny: Arnold, Erwin, Erwina

Reklama

A A A
0 1 1 1 1 1
Image
Wywiad z nowym komendantem
Od niedawna obowiązki komendanta Komisariatu Policji w Barlinku pełni asp. sztab. Dariusz Hnatiuk. Nowy przełożony barlineckich policjantów udzielił nam pierwszego wywiadu, w którym przeczytają Państwo m.in. o patrolach pieszych i mandatach za spożywanie alkoholu w miejscach publicznych.

Czy mógłby Pan w skrócie przedstawić nam swój życiorys zawodowy oraz opowiedzieć naszym czytelnikom trochę o sobie?
Nazywam się Dariusz Hnatiuk, mam 48 lat, żonę i dorosłą córkę, mieszkam w Mieszkowicach. W policji pracuję od 25 lat, od  9 maja br. pełnię funkcję komendanta Komisariatu Policji w Barlinku, ostatnie 5 lat byłem  z-cą komendanta Komisariatu Policji w Dębnie a wcześniej przez 10 lat pełniłem funkcję kierownika Posterunku Policji w Mieszkowicach. W Barlinku  znalazłem się po pozytywnym przejściu konkursu ogłoszonego przez Komendanta Powiatowego Policji w Myśliborzu.

Od niedawna pełni Pan funkcję Komendanta Komisariatu Policji w Barlinku. Myślę, że zdążył się już Pan zapoznać z nowym terenem. Czy jest on w jakiś szczególny sposób trudny?
Barlinek jest bardzo urokliwym miastem. Istniejące problemy z punktu widzenia zawodowego nie są dla mnie obce. Jak mówiłem przez 5 lat pracowałem w Dębnie i często problemy istniejące na terenie całego powiatu omawiane były na naradach służbowych. Ponadto pracując w Dębnie codziennie zapoznawałem się z biuletynem opisującym wydarzenia  całego powiatu w tym również Barlinka. Nie uważam aby miasto i gmina były terenem trudnym i miały szczególne zagrożenia. Występują tutaj problemy jak wszędzie. Jedynym nowym tematem jest dla mnie turystyczny charakter miasta.