Serwis informacyjny mieszkańców Barlinka i okolic

 

Barlinek Inwestycje Sp. z o.o.

 

SEWD Centrum Drewna

 

WATEX sp. z o.o.

 

LUX-TRANS

 

Barlinek Inwestycje Sp. z o.o.

 SEWD Centrum Drewna

 WATEX sp. z o.o.

 LUX-TRANS


 wtorek 16 lipca 2024r.   imieniny: Andrzej, Benedykt, Stefan

Reklama

A A A
0 1 1 1 1 1
Image
Pieniądze na promocje
Miasto przyciąga turystów z Polski i zagranicy. Jednak pieniądze na promocje są coraz mniejsze. - W tym roku fundusz na reklamę miasta jest okrojony. Dostaliśmy zaledwie 40 tys. zł, a z Unii na rozwinięcie nordic walking dodatkowe 100 tys. - mówi Katarzyna Wawrzyniak, która odpowiada w urzędzie miasta za promocję.

 

To miasto ma markę

Z tak niewielkim budżetem udało się jednak wiele osiągnąć. Jak to możliwe? - To dzięki zaangażowaniu ludzi, którzy robią, co mogą, żeby za te pieniądze wycisnąć jak najwięcej. Gdy wyczerpie się tegoroczny budżet, zrobimy wszystko, żeby tej pracy nie zaprzepaścić - zapewnia K. Wawrzyniak.

A Barlinek ma się czym pochwalić. Turystyczne miasteczko, do niedawna odwiedzane głównie przez mieszkańców Gorzowa i Szczecina, dziś gości turystów z Polski i zagranicy. Dzięki reklamie i trafionej marce, opracowanej przez specjalistów z Domu Marki Max von Jastrov (wymyślili, że miasto ma być stolicą nordic walkingu), Barlinek zdobywa coraz większą popularność nie tylko jako świetna baza turystyczna, ale także jako miejsce do nordic walkingu. Otwarte na początku maja centrum tego sportu to baza szkoleniowa z wykwalifikowaną kadrą instruktorską, profesjonalne trasy do spacerowania z kijkami, imprezy organizowane z myślą o miłośnikach nordic walking, możliwość bezpłatnego wypożyczenia sprzętu i stała współpraca z Polską Federacją Nordic Walking. W dodatku spacery z kijkami są reklamowane w folderach, w internecie, na wszelkich imprezach i targach turystycznych. Pomysł podchwycili mieszkańcy, którzy z zapałem uprawiają i propagują nordic. - To już miasto kultowe, głównie dzięki Centrum Nordic Walking. Ten sport jest atrakcyjny nie tylko ze względu na walory zdrowotne, ale rosnącą popularność - przekonywał na czwartkowej sesji Olgierd Bojke, wiceprezes Polskiej Federacji Nordic Walking.

REKLAMA

Nie tylko reklama się liczy

Tymczasem, według niektórych radnych, Barlinek jest tak atrakcyjny, że obroni się sam - bez dodatkowych pieniędzy na reklamę.
- Te słowa to po prostu głosy dyskusji. Absolutnie nie jesteśmy przeciwni promowaniu miasta - mówi nam radny Paweł Lewczuk. Tłumaczy, że na ostatniej sesji radni przeznaczyli przecież dodatkowe 20 tys. na nordic walking. Jego zdaniem 140 tys. zł na promocję to dużo, a foldery, reklama w internecie i wyjazdy na targi są potrzebne. Jednak nie wiadomo, czy będzie na nie więcej pieniędzy. - To ważne, żeby rozwijać turystykę, ale są jeszcze inne sprawy. Bo jak turyści do nas dojadą, jeżeli nie będzie dobrych dróg? - pyta radny Lewczuk.

Źródło: gazetalubuska.pl

Dodaj komentarz


Wpisy wulgarne, zawierające błędy ortograficzne, hejt, kłótnie, obsceniczne czy obrażające innych komentatorów i naruszające podstawowe zasady netykiety (np. pisane DUŻYMI LITERAMI), nie będą publikowane. Zapraszamy do kulturalnej dyskusji. Nie odpowiadamy na anonimowe komentarze. Zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj? Napisz do nas redakcja@barlinek24.pl lub użyj przycisku "Zgłoś administratorowi". Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Redakcja nie odpowiada za treść komentarzy. Prosimy nie podpisywać anonimowych komentarzy z imienia i nazwiska. Regulamin komentarzy.

Twój komentarz nie został opublikowany? Skorzystaj z fb i komentuj pod postem na naszym profilu B24.

Kod antyspamowy
Odśwież