BUDOWA DROGI DLA ROWERÓW Z BARLINKA DO PEŁCZYC
- M.Przybylska
- Odsłony: 3528

Kilka dni temu, gmina Barlinek opublikowała ogłoszenie, mające na celu znalezienie wykonawcy robót budowalnych zadania „Budowa drogi dla rowerów z Barlinka do Pełczyc”, etap II: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 151 oraz ul. Pełczyckiej w Barlinku.
REKLAMA |
Inwestycja ta, ma polegać na budowie ścieżki rowerowej o długości łącznej ok. 1200m. Zakres robót obejmuje odcinki drogi wojewódzkiej nr 156 i 151 w kierunku Pełczyc, drogi gminnej przy ul. Pełczyckiej, odcinek drogi gminnej (pas drogowy drogi rowerowej, połączenie z istniejącą ścieżką rowerową). W specyfikacji, jest też zawarty punkt związany z budową miejsca przesiadkowego dla rowerzystów. Jak to ma wyglądać w rzeczywistości?
Zapraszamy do zapoznania się z projektami. Jak powiedział na ostatniej sesji Rady Miejskiej burmistrz Barlinka Dariusz Zieliński, inwestycja ma zostać zakończona w czerwcu 2023r., a wstępny koszt przebudowy to 2 800 000 zł. Więcej informacji w materiale filmowym.
M.Przybylska
Dodaj komentarz
Wpisy wulgarne, zawierające błędy ortograficzne, hejt, kłótnie, obsceniczne czy obrażające innych komentatorów i naruszające podstawowe zasady netykiety (np. pisane DUŻYMI LITERAMI), nie będą publikowane. Zapraszamy do kulturalnej dyskusji. Nie odpowiadamy na anonimowe komentarze. Zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj? Napisz do nas redakcja@barlinek24.pl lub użyj przycisku "Zgłoś administratorowi". Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Redakcja nie odpowiada za treść komentarzy. Prosimy nie podpisywać anonimowych komentarzy z imienia i nazwiska. Regulamin komentarzy.Twój komentarz nie został opublikowany? Skorzystaj z fb i komentuj pod postem na naszym profilu B24.
Komentarze
Guest
No jak w jakie pole? 2035 zakaz używania samochodów spalinowych!!! Na wakacje nad morze będziemy pedałować jak beduini!!!
Guest
Pozdrawiam i zachęcam do 'łączenia kropek' aby zobaczyć dobrze całość.
Guest
Ale to by pan inżynier był chory. Bo jak to - drzew nie wycinać, asfaltu nie wylewać?
Guest
Jesli obwodnice wybudowano za dwadziescia kilka mln, - 2 km drogi, 2 powazne wiadukty, 2 ronda i 2 skrzyzowania oraz kladka nad jezdnia,to jak myslisz,ile moze kosztowac smieszny pasek asfaltu o szer.2 m i pomost o dl.ok.200 m? I to mimo zwyzki cen. Zauwaz,ze teren jest na razie nieuzytkiem,wiec budowa nikomu nie przeszkadza. Budowa istniejacych sciezek to inwestycje wojewodzkie,wiec to wojewodztwo powinno byc inwestorem. W momencie oddania obwodnicy (troche pozniej), ul.Pelczycka stala sie droga gminna,stad inwestycja miasta. W tym miejscu nie ma dzialek,zabudowania sa w duzej odleglosci,wiec nie ma kolizji.
Guest
Po pierwsze, nie kosztowałoby to na pewno kilku milionów.
Po drugie, warto zapytać właścicieli nieruchomości na Okrężnej, czy są zadowoleni z ze ścieżki rowerowej i punktu widokowego na jezioro nad swoimi działkami .
Poza tym, ciekawe, może analizowano inne możliwości przebiegu ścieżki, w tym wzdłuż obwodnicy. Ale budowę ścieżki przy obwodnicy musiałoby już przedsięwziąć Województwo.
Guest
1) Nic nie jest drozsze od pieniedzy. Jesli stac nas na zabetonowanie kilku milionow w fontanne naprzeciw Urzedu,to chyba jestesmy zamozni? Dzis wszyscy wylaczaja fontanny (oszczednosci !!!) ,my bedziemy otwierac 2) Rondo Dworcowe zbiera ruch z wszystkich kierunkow - ul.Dworcowa - z Centrum , ul.Ogrodowa i Fabryczna -Gorny Taras i przyleglosci. Zamiast betonowac ostatni placyk w miescie i wycinac dziesiatki drzew pod sciezke,lepiej zbudowac pomost,ktory rzeczywiscie bylby tarasem widokowym. Jak pieknie sprawdzil sie pomost nad jeziorem - za hotelem Barlinek -trudno sobie wyobrazic,zeby go nie bylo. Wiec moze jednak ?
Guest
Guest
Wymyślać pomysły można. Ale trzeba też patrzeć na koszty tych "nowatorskich" rozwiązań.
Poza tym należy zapewnić dojazd dla rowerów również w innych kierunkach niż tylko do 31 Stycznia.
Guest
Guest
Koniecznosc poprowadzenia sciezki na ostatnim odcinku rodzajem pomostu -lewa strona w kierunku Pelczyc- ze wzgledu na zbyt waski nasyp;Odpada wtedy koniecznosc przekraczania drogi.Trudne ? Troche tak. Ale rozwiazuje wszystkie problemy. Nie takie rzeczy sie projektuje i buduje.