pldaenfrdeuk

 poniedziałek 27 maja 2019r.   imieniny: Izydor, Juliusz, Magdalena

Reklama

A A A
3.6 1 1 1 1 1 Ocena 3.60 (5)

W trakcie ostatniej sesji barlineckiej Rady Miejskiej, radni zajmowali się m.in. projektem uchwały o wydzierżawieniu na czas nieoznaczony, w trybie przetargowym, nieruchomości stanowiącej własność gminy Barlinek.  

W uzasadnieniu uchwały napisano, że na tym terenie ma postać zadaszony kort tenisowy. W trakcie ponad godzinnej dyskusji nad tym tematem padały pytania o cenę, za jaką wydzierżawiony zostanie ten teren? Pytano, czy będzie to złotówka plus vat za cały rok? Apelowano o równe traktowanie osób prowadzących działalność gospodarczą na terenie gminy. Pytano, dlaczego wynajmujący garaże od gminy nie płacą za to przysłowiowej złotówki?

REKLAMA

W czasie omawiania tego tematu wracano do dzierżawy terenu byłych zakładów drzewnych i  hali sportowej. Wskazywano na treści umów dotyczących tych dzierżaw. Apelowano do burmistrza, aby kierował się dobrem gminy i dbał o jej finanse. 

Na zakończenie dyskusji głos zabrał burmistrz Dariusz Zieliński. Wyjaśniał radnym wiele wątków z dyskusji. Odpowiadał na zadane pytania. W głosowaniu radni, większością głosów opowiedzieli się za przedstawionym projektem uchwały. Cała dyskusja i głosowanie w materiale filmowym. Zachęcamy do wysłuchania wszystkich opinii.

 

Fragment VII sesji Rady Miejskiej w Barlinku.

 

Od siebie dodajmy, że Akademia Tenisa Barlinek, zainteresowana wydzierżawieniem terenu pod kolejny kryty kort prowadzi zajęcia z ponad 50 dzieciakami. Do tego dochodzą osoby starsze. Chętnych, szczególnie dzieci jest więcej. Stąd pomysł postawienia kolejnego kortu

js

 

 

Super
Haha
Wow
Smutny
Zły

Komentarze  

+2 # Guest 2019-03-09 11:12
Cytuję Guest:
Bierzmy przykład z Gryfina, wspaniały kompleks rekreacyjno-wypoczynkowy(basen, zjeżdżalnie, solanka, labirynty, sauny x3.... założę się że Burmistrz nasz tam nie był) funkcjonuje tam od wielu lat i przynosi dochody miastu cały rok, nawet mieszkańcy Barlinka tam jeżdżą by skorzystać. Wszystko w jednym miejscu. ***

Wykonać taki projekt w 2-3 lata i dochody do miasta na lata, z Gorzowa by przyjeżdżali bo tam takiego poziomu nie mają, proste!

Jeżeli podaje Pan/Pani przykład Gryfina to tam elektrownia od wielu lat sponsoruje tenis i obiekty sportowe nie należą do stowarzyszenia które robi wszystko za pieniądze. To nie są korty prywatne pytanie gdzie idą pieniądze za opłaty kortów otwartych w Barlinku.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-4 # Guest 2019-03-07 21:15
Bierzmy przykład z Gryfina, wspaniały kompleks rekreacyjno-wypoczynkowy(basen, zjeżdżalnie, solanka, labirynty, sauny x3.... założę się że Burmistrz nasz tam nie był) funkcjonuje tam od wielu lat i przynosi dochody miastu cały rok, nawet mieszkańcy Barlinka tam jeżdżą by skorzystać. Wszystko w jednym miejscu. ***

Wykonać taki projekt w 2-3 lata i dochody do miasta na lata, z Gorzowa by przyjeżdżali bo tam takiego poziomu nie mają, proste!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+3 # Guest 2019-03-06 14:51
Jeśli chodzi o zasadę to wspomniany kort nr 5 w tajemniczych okolicznościach trafił jako grunt po balon, stowarzyszenie może się pozbyć majątku tylko za zgodą walne zebrania członków a Burmistrz i Przewodniczący Rady będący członkami stowarzyszenia brali w tym procederze udział i lekką rączką wyrazili zgodę na budowę balona z dzierżawą za 1 zł. A Pan Romaniuk niech w Rychnowie zajmie się szatnia dla sportowców bo krowy się pasą na boisku a tak tupał nogami niech teraz zwróci kasę za budowę szatni.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+6 # Guest 2019-03-06 13:43
Mam prośbę do Stowarzyszenia jeżeli Pan Burmistrz jest taki hojny dla sportu i dzieci to zróbcie raz w tygodniu darmowe lekcje dla dzieci. A temu obiektowi brakuje bazy noclegowej nie drugiego balona. W Barlinku była szkoła tenisa z tradycjami teraz to jest ewidentnie biznes.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+1 # Guest 2019-03-06 11:21
Witam. Odnosząc sie do wypowiedzi pana radnego Romaniuka rwącego szaty jak Reytan, pragnącego za wszelką cenę zatrzymać w Barlinku przedsiębiorców którzy uciekają z powodu wysokich podatków mam radę, niech się zajmie wraz z radą obniżeniem podatków lokalnych oraz przygotowaniem infrastruktury dla tychże porządanych firm a nie lobbowaniem na rzecz zaprzyjażnionego *** przedsiębiorcy którego jedynym dotkliwym podatkiem jaki płaci jest podatek od domu. Zaskakującą jest przychylność rady miasta wraz z burmistrzem dla przedsiębiorcy który wykorzystując ludzką ufnośc pod zasłoną dymną jaką jest realizacja zadań gminy min. praca z dziećmi, na oczach Balinian i *** kolegów ze stowarzyszenia BKT z miną spaniela wyciąga ręce po następny kąsek. Dajcie ale nie za darmo, niech też poczuje podatki lokalne i dzierżawę. CDN.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+7 # Guest 2019-03-06 09:22
Cytuję Guest:
Wielki szacun dla Mariusz Maciejwskiego ale duże braki w wiedzy działalność gospodarcza a stowarzyszenie dwie różne sprawy, stowarzyszenie może prowadzić w ramach statutu działalność zarobkową ( członków 15), a prywatną działalność każdy, popiera burmistrz i Pan Romaniuk - super wiedza tylko czy to sesja czy kabaret ?

ale za co ten szacun?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+6 # Guest 2019-03-05 13:54
Tenis to piękny sport dla dzieci i dorosłych. Powiem tak Pan Kuklinowski jak ktoś go jescze pamięta przekręca się jak widzi co się dzieje tu chodzi tylko o kasę . Gdzie są treningi dla dzieci których nie stać 200 zł miesięcznie. Pan burmistrz ślepy? Jakie stowarzyszenie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+25 # Guest 2019-03-04 19:47
Tak to juz jest jak Ty chcesz sie wybudowac w naszej gminie domek zgodnie ze wszelkimi mozliwymi przepisami wytycznymi itd idz zacznij skladac wnioski w naszej gminie hahaha kto tylko mial z nasza gmina stycznosc w tej kwesti wie o co chodzi " nie da sie nie mozna " tak Ci zycie uprzykrza ze Ci odejdzie zapal do samorozwoju . Aleeeee przelec sie rowerkiem i zobacz kto z balkonow noge w wodzie trzyma w nowowybudowanych domach wszystko mozna obejsc jak wiesz z kim trzymac . Nasza gmina to pionier w temacie na uklady niema rady. Sa rowni i rowniejsi . Tam warunki zabudowy , natura 2000, odleglosc od jeziora, nawiazanie do okolicznej infrastruktury hahaha .mordo ty moja zalatwione
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+6 # Guest 2019-03-04 18:39
Cytuję Guest:
Wielki szacun dla Mariusz Maciejwskiego ale duże braki w wiedzy działalność gospodarcza a stowarzyszenie dwie różne sprawy, stowarzyszenie może prowadzić w ramach statutu działalność zarobkową ( członków 15), a prywatną działalność każdy, popiera burmistrz i Pan Romaniuk - super wiedza tylko czy to sesja czy kabaret ?

Sesja
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+10 # Guest 2019-03-04 18:26
Wielki szacun dla Mariusz Maciejwskiego ale duże braki w wiedzy działalność gospodarcza a stowarzyszenie dwie różne sprawy, stowarzyszenie może prowadzić w ramach statutu działalność zarobkową ( członków 15), a prywatną działalność każdy, popiera burmistrz i Pan Romaniuk - super wiedza tylko czy to sesja czy kabaret ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+22 # Guest 2019-03-04 13:06
Zarówno przewodniczący Mariusz jak i Burmistrz Dariusz nie mogą być obiektywni w poruszonym temacie. Od lat czynnie uczestniczą w życiu grupy/Klubu tenisowego i oczami tejże grupy postrzegają otaczającą ich rzeczywistość. Dzierżawca kortu nr "5" prowadzi własną działalność gospodarczą, zainwestował w zakup/dzierżawę tzw balona i sprzedaje czas na korcie. Inaczej wyglądałyby ich oczekiwania co do opłaty dzierżawnej, gdyby byli stowarzyszeniem kultury fizycznej zgodnie z Ustawą o stowarzyszeniach. To, że szkolą to też forma działalności zarobkowej. I tak należałoby ich traktować. Mydlenie, że wypełniają zadania gminy jest tylko biciem piany na użytek gawiedzi
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+12 # Guest 2019-03-04 13:00
Niech Pan Zieliński nie wypowiada się na temat kortu nr 5. To był kort centralny z trybunami na którym rozgrywano mecze finałowe nie wspomnę o oświetleniu. Pytam się kto dzierżawił wtedy korty zostawił ruinę. Taki pięknie Pan burmistrz mówi o sporcie to powiem tak już raz Pan prezes położył tenis teraz syn robi biznes. Proszę zobaczyć kto gra w deblowym turnieju mieszkańcy barlinka ich na to nie stać samo wpisowe.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+13 # Guest 2019-03-04 11:50
Cytuję Guest:
Szanowni Radni to dlaczego straż Pożarna w Barlinku płaci czynsz 123 zł miesięcznie.

Cieszcie się ,że tak mało.Szkoła muzyczna która miała powstać nie doszła do skutku mimo zapewnień Pana Burmistrza więc inicjatywę przejęła prywatna szkoła Portato. Wiecie ile zaśpiewali za godzinę wynajmu małego pomieszczenia w bizantyjskim centrum europejskim? Uwaga 80zł(osiemdziesiąt) za godzinę.To jak to ma, się do tego tenisa.To musi być jakaś wyjątkowa elitarna dyscyplina skoro zwalnia się ja z podatku na rzecz gminy tłumacząc pokrętnie"Ja pamiętam jak kort wyglądał przedtem". A jak wygląda pod względem wychowania muzycznego Barlinek Panie radny?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+9 # Guest 2019-03-04 11:06
Szanowni Radni to dlaczego straż Pożarna w Barlinku płaci czynsz 123 zł miesięcznie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+13 # Guest 2019-03-04 09:49
Organizacja pożytku publicznego to dlaczego straż w Barlinku płaci co miesiąc 123 zł. - kłamią aż się dymi.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-3 # Guest 2019-03-03 21:32
Cytuję Guest:
Popieram zdanie burmistrza. Inwestycje pożytku publicznego powinny działać na preferencyjnych warunkach, zwłaszcza jak są finansowane z własnych środków. Czy się nam to podoba czy nie, z tego co widać dzieci jest tam dużo więc zapotrzebowanie jest. Nie sztuka odstraszyć czynszem inwestora (popieram wypowiedź Pana Łuczaka). Porównanie jednego z radnych dzierżawy garażu do dzierżawy gruntu pod inwestycje, której głównymi użytkownikami są dzieci - totalny absurd. Chyba, że Pan dzierżawiący garaż realizuje tam zadania gminy związane np. z propagowaniem aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży.

sklepy to też pożytek publiczny :) nadal twierdzisz, że warunki preferencyjne dla wszystkich? Skoro tak, to znieśmy podatki dla wszystkich.....
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+25 # Guest 2019-03-03 19:57
Balon niech dalej będzie za 1 zł a śmieci w górę o 2o dychy!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-1 # Guest 2019-03-03 19:17
Popieram zdanie burmistrza. Inwestycje pożytku publicznego powinny działać na preferencyjnych warunkach, zwłaszcza jak są finansowane z własnych środków. Czy się nam to podoba czy nie, z tego co widać dzieci jest tam dużo więc zapotrzebowanie jest. Nie sztuka odstraszyć czynszem inwestora (popieram wypowiedź Pana Łuczaka). Porównanie jednego z radnych dzierżawy garażu do dzierżawy gruntu pod inwestycje, której głównymi użytkownikami są dzieci - totalny absurd. Chyba, że Pan dzierżawiący garaż realizuje tam zadania gminy związane np. z propagowaniem aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+13 # TBM58 2019-03-03 19:06
Cytuję Guest:
Przysłuchiwałem się wypowiedziom Burmistrza, Grzesia, Czarka, posłuchałem cytowane pisma stowarzyszenia tenisowego.... i tak sobie myślę, że kort nr 4, tuż obok "zabalonowanej 5" byłby idealny pod kontynuację zamierzeń biznesowych. Wpisywałby się idealnie w przedsięwzięcie prywatno - publiczne, o którym tyle mowy....
Teren, który gmina chce wykupić oraz ten po stojących jeszcze domkach, wypadałoby rozpatrywać w kontekście plaży miejskiej, której oferta oraz sposób funkcjonowania w przyszłosci powinna byc priorytetem nie tylko dla Czarka ale i dla Mariuszka. Chcąc ofertować plażę jako kompleks całoroczny, nie można mówić o wieloletniej dzierżawie sąsiadującego terenu. Czarek, nie odpuszczaj. Przynajmniej w tym przypadku warto zachować odrobinę rezerwy.

Trzeba zająć się zrujnowaną plażą i zabezpieczyć to co jeszcze istnieje.Domki sa częścią plaży i choć stare i nie komfortowe to jednak mozna jeszczę z nich korzystac.Mają swój klimat .Postawienie tam tego to porażka.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-5 # Guest 2019-03-03 18:15
Cytuję Guest:
Dlaczego, ktoś kto zarabia na tenisie płaci dzierżawy 1,23 zł za miejsce pod kort?. Dlaczego Gmina nie dba o swoje dochody i na dodatek chce kolejne miejsce wydzierżawić na za taka cenę. Burmistrz tenisista to chce ulżyć swoim, kosztem mieszkańców Barlinka.

nie podoba się? to startuj na burmistrza za 5 lat miszczuńciu
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+9 # Guest 2019-03-03 17:22
Dlaczego, ktoś kto zarabia na tenisie płaci dzierżawy 1,23 zł za miejsce pod kort?. Dlaczego Gmina nie dba o swoje dochody i na dodatek chce kolejne miejsce wydzierżawić na za taka cenę. Burmistrz tenisista to chce ulżyć swoim, kosztem mieszkańców Barlinka.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+26 # Guest 2019-03-03 15:48
Dokładnie. Jak ich stać to niech robią na korcie nr 4. Byle nie obciążali budżetu gminy. Wtedy wszyscy będą zadowoleni.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+12 # Guest 2019-03-03 15:38
Ceny weryfikuje rynek. Jak będzie za drogo to nikt nie przyjdzie. Nawiasem mówiąc ceny mają jedne z niższych w Polsce. Tenis to nie piłka nożna gdzie przypada 15 czy 20 osób na trenera. Trzeba też to zrozumieć.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+16 # Guest 2019-03-03 15:04
Przysłuchiwałem się wypowiedziom Burmistrza, Grzesia, Czarka, posłuchałem cytowane pisma stowarzyszenia tenisowego.... i tak sobie myślę, że kort nr 4, tuż obok "zabalonowanej 5" byłby idealny pod kontynuację zamierzeń biznesowych. Wpisywałby się idealnie w przedsięwzięcie prywatno - publiczne, o którym tyle mowy....
Teren, który gmina chce wykupić oraz ten po stojących jeszcze domkach, wypadałoby rozpatrywać w kontekście plaży miejskiej, której oferta oraz sposób funkcjonowania w przyszłosci powinna byc priorytetem nie tylko dla Czarka ale i dla Mariuszka. Chcąc ofertować plażę jako kompleks całoroczny, nie można mówić o wieloletniej dzierżawie sąsiadującego terenu. Czarek, nie odpuszczaj. Przynajmniej w tym przypadku warto zachować odrobinę rezerwy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+7 # Guest 2019-03-03 13:39
Sprawa jest prosta budowa drugiego balona nie ma służyć dzieciom tylko ludziom którzy biorą nie małe pieniądze za szkółkę. Do wykorzystania jest hala ale ona złotówkę nie kosztuje.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+15 # Guest 2019-03-03 13:34
No ekstra niech wydzierżawą płytę stadionu za zeta, hehe paranoja.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+14 # Guest 2019-03-03 13:30
Pamiętam czasy kiedy w tych domkach nocowali piłkarze, były obozy tenisowe. Zrobienie tam kortu to czysty biznes dla instruktorów. Cztery korty + kryty baza noclegowa, piękne jezioro tego nie ma nigdzie. Budowa nowych domków to tak a nie 6 kort.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+14 # Guest 2019-03-03 13:27
Polecam radnym mocno zainteresowanym kortami aby sprawdzić wnikliwie zapisy przekazania kortu nr 5 dla strony zainteresowanej. Dobrze, że ktoś patrzy na łapki bravo.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+13 # Guest 2019-03-03 11:44
Płyta jest nie używana? To gdzie grają mecze?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-3 # TBM58 2019-03-03 10:51
Płyta stadionu jest nieużywana.Może tam?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+4 # Guest 2019-03-03 09:00
Cytuję Guest:
w sprawie kortow,brawo dla pana Zielińskiego i pana Romaniuka.Młody radny Antosiewicz ma pole do popisu w kwestii hali po Netto.

Proszę zwazyc że radny Antosiewicz jest w mniejszości o Panowie Romaniuk i Zieliński są w ugrupowania które ma większość w radzie, ale myślę że jak by ktoś porozmawia z radnym Antosiewiczem to weźmie szpachelke i zacznie remont:)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-13 # Guest 2019-03-03 07:36
w sprawie kortow,brawo dla pana Zielińskiego i pana Romaniuka.Młody radny Antosiewicz ma pole do popisu w kwestii hali po Netto.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+14 # Guest 2019-03-02 18:54
panie Maciejewski warto nauczyć się imion radnych i nie wzywać imienia pana Boga na daremno
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+20 # Guest 2019-03-02 18:53
rozumując jak radny Romaniuk - jak coś ma leżeć bez dochodu niech ktoś korzysta - to rozdaj Pan działki na starym tartaku - niech ktoś korzysta!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+22 # Guest 2019-03-02 13:07
Budynek nie użytkowany niszczeje w galopującym tempie. Po to Społeczeństwo wybiera Radę Gminy i Burmistrza by miał kto Gminą rządzić w kierunku rozwoju i poprawy bytu Mieszkańców. Odpłaćcie się państwo Radni chociaż za te diety i apanaże pozałatwiane sobie uczciwą i rzetelną pracą.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+14 # Guest 2019-03-02 09:05
Cytuję Guest:
Cytuję Guest:
Jeżeli nie ma kuca albo użytkownika byłej Hali sportowej to Halę powinna zagospodarować Gmina- inaczej to marnotrawstwo i pozbawianie gminy dochodów, chyba, że ktoś tak to prowadzi, że my się tego majstersztyku nie domyślamy. Obok prowadzone roboty na terenach po byłych zakładach drzewnych, chyba należałoby usunąć wpierw dzikie zarośla i zadrzewienia, rozebrać zagrażające życiu wypalone rudery i zabezpieczyć dojazd mieszkańcom do istniejących tam mieszkań.

chodzi oczywiście o Kupca a nie kuca

A może by tak w hali zrobić mini kort do zajęc zimowych dla tych 30 dzieci?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+16 # Guest 2019-03-02 08:58
Cytuję Guest:
Cytuję Guest:
Następna paranoja. Czy mało mamy kortów w Barlinku? A może by tak pomyślano o basenie? Och nie bo to trochę kosztuje, a jednej z najbogatszych gmin w województwie na to nie stać. Bo po co inwestować w zdrowie dzieci , młodzieży i dorosłych. Lepiej wydzierżawić za "zeta" i mieć z głowy , niech tam elitarna grupka się bawi!

Jest jeszcze około 30 dzieci które czekają na to aby rozpocząc swoją przygodę z tenisem. Ale one nie mogą ponieważ nie ma gdzie trenować. Zimą raczej na kortach zewnęcznych się nie zagra. A może teraz ten kto zacznie trenować po wybudowaniu balonu zostanie mistrzem świata, i wtedy zobaczymy czy się opłacało pisać te wszystkie komentarze.

Masz racje , że 30 dzieci czeka na możliwość nauki gry w tenisa bo ich rodziców stać na poniesienie kosztów. Ok. Tylko tyle że z basenu korzystać by mogło kilkaset dzieci w ramach zajęć W-F. I to w większości dzieci których rodziców nie stać na żadne ekstra wydatki! Więc co jest bardziej opłacalne wychowanie zdrowej młodzieży czy jednego mistrza?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+15 # Guest 2019-03-02 07:33
Cytuję Guest:
Cytuję Guest:
Następna paranoja. Czy mało mamy kortów w Barlinku? A może by tak pomyślano o basenie? Och nie bo to trochę kosztuje, a jednej z najbogatszych gmin w województwie na to nie stać. Bo po co inwestować w zdrowie dzieci , młodzieży i dorosłych. Lepiej wydzierżawić za "zeta" i mieć z głowy , niech tam elitarna grupka się bawi!

Jest jeszcze około 30 dzieci które czekają na to aby rozpocząc swoją przygodę z tenisem. Ale one nie mogą ponieważ nie ma gdzie trenować. Zimą raczej na kortach zewnęcznych się nie zagra. A może teraz ten kto zacznie trenować po wybudowaniu balonu zostanie mistrzem świata, i wtedy zobaczymy czy się opłacało pisać te wszystkie komentarze.

to niech gmina postawi halę na swoim terenie i zacznie zarabiać pieniądze do swojej kasy!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+22 # Guest 2019-03-02 07:27
Więc wychodzi na to że wokol samej dzierzawy terenu pod balon jest wiele niejasności. Może zbadałaby to np Komisja Rewizyjna? No ale czy brat pana burmistrza na to pozwoli?? Oj uczciwosci i przyzwoitości w naszej gminie brakuje.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-16 # Guest 2019-03-01 21:15
Cytuję Guest:
Następna paranoja. Czy mało mamy kortów w Barlinku? A może by tak pomyślano o basenie? Och nie bo to trochę kosztuje, a jednej z najbogatszych gmin w województwie na to nie stać. Bo po co inwestować w zdrowie dzieci , młodzieży i dorosłych. Lepiej wydzierżawić za "zeta" i mieć z głowy , niech tam elitarna grupka się bawi!

Jest jeszcze około 30 dzieci które czekają na to aby rozpocząc swoją przygodę z tenisem. Ale one nie mogą ponieważ nie ma gdzie trenować. Zimą raczej na kortach zewnęcznych się nie zagra. A może teraz ten kto zacznie trenować po wybudowaniu balonu zostanie mistrzem świata, i wtedy zobaczymy czy się opłacało pisać te wszystkie komentarze.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+30 # Guest 2019-03-01 21:07
Ale te dzieciaki płacą i to nie mało za mozliwość grania w tenisa. wlasciciel hali zarabia na tym nie płacąc przy tym za dzierżawę terenu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+16 # Guest 2019-03-01 20:08
Cytuję Guest:
Jeżeli nie ma kuca albo użytkownika byłej Hali sportowej to Halę powinna zagospodarować Gmina- inaczej to marnotrawstwo i pozbawianie gminy dochodów, chyba, że ktoś tak to prowadzi, że my się tego majstersztyku nie domyślamy. Obok prowadzone roboty na terenach po byłych zakładach drzewnych, chyba należałoby usunąć wpierw dzikie zarośla i zadrzewienia, rozebrać zagrażające życiu wypalone rudery i zabezpieczyć dojazd mieszkańcom do istniejących tam mieszkań.

chodzi oczywiście o Kupca a nie kuca
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+18 # Guest 2019-03-01 19:51
Jeżeli nie ma kuca albo użytkownika byłej Hali sportowej to Halę powinna zagospodarować Gmina- inaczej to marnotrawstwo i pozbawianie gminy dochodów, chyba, że ktoś tak to prowadzi, że my się tego majstersztyku nie domyślamy. Obok prowadzone roboty na terenach po byłych zakładach drzewnych, chyba należałoby usunąć wpierw dzikie zarośla i zadrzewienia, rozebrać zagrażające życiu wypalone rudery i zabezpieczyć dojazd mieszkańcom do istniejących tam mieszkań.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+33 # Guest 2019-03-01 19:17
To miasto nie ma już na co pieniędzy wydawać? Tylko znowu chce finansować inwestycje dla garstki tenisistów? Może lepiej jak powstanie hala piłkarska? Albo jakaś wielofunkcyjna
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+39 # Guest 2019-03-01 18:31
Zajęcie terenu po domkach, przez budę kortów tenisowych jest zbrodnią na materii plaży miejskiej. To potencjalne ograniczenie możliwości funkcjonowania plaży, to zabranie terenu innego niż piasek, pod budę zasłaniającą jezioro. Po co????????? I za ile???????
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+32 # TBM58 2019-03-01 17:06
A co dalej w temacie Plaża Miejska?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-14 # Guest 2019-03-01 16:13
Cytuję Guest:
Następna paranoja. Czy mało mamy kortów w Barlinku? A może by tak pomyślano o basenie? Och nie bo to trochę kosztuje, a jednej z najbogatszych gmin w województwie na to nie stać. Bo po co inwestować w zdrowie dzieci , młodzieży i dorosłych. Lepiej wydzierżawić za "zeta" i mieć z głowy , niech tam elitarna grupka się bawi!

Dzięki za pozdrowionka!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+20 # Guest 2019-03-01 14:48
Następna paranoja. Czy mało mamy kortów w Barlinku? A może by tak pomyślano o basenie? Och nie bo to trochę kosztuje, a jednej z najbogatszych gmin w województwie na to nie stać. Bo po co inwestować w zdrowie dzieci , młodzieży i dorosłych. Lepiej wydzierżawić za "zeta" i mieć z głowy , niech tam elitarna grupka się bawi!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi

Dodaj komentarz

Wpisy wulgarne, zawierające kłótnie (tzw. trolling), obsceniczne czy obrażające innych komentatorów i naruszające podstawowe zasady netykiety (np. pisane DUŻYMI LITERAMI), nie będą publikowane. Zapraszamy do kulturalnej dyskusji. Nie odpowiadamy na anonimowe komentarze. Nie publikujemy komentarzy z błędami ortograficznymi. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Rejestracja jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu.

Kod antyspamowy
Odśwież